J&H Shop - Alles voor op en rond het podium

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard audience delight pulse series 5 model AD-665 schema's gevraagd

Ik probeer maar even, het is niet druk op het forum.

Wie heeft voor mij het schema van de audience delight pulse series 5 model AD-665 versterker?
    Gaat soms in protect.
    Of wie is de importeur
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

Standaard

Palas ven een reactie of bel ze?
    http://www.audiencedelight.com/contact.aspx

De laatste x dat ik er wat mee te maken heb gehad is een jaar of 5 geleden. Toen zat er vertegenwoordiging in Limburg (Kerkrade dacht ik).
    Of dat nog zo is geen idee
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Timo B Geluidstechniek Bekijk Posts
    Palas ven een reactie of bel ze?
    http://www.audiencedelight.com/contact.aspx

De laatste x dat ik er wat mee te maken heb gehad is een jaar of 5 geleden. Toen zat er vertegenwoordiging in Limburg (Kerkrade dacht ik).
    Of dat nog zo is geen idee
    Dat was Jansen Hanraths, maar die hebben er helemaal niets meer van. De heb ik gebeld.

De link ga ik proberen.
    Dank
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...

Standaard

Ik heb in het verleden via mail eens een aanvraag voor documentatie over een versterker aangevraagd. Binnen korte tijd een nette reactie
    Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

Ingeschreven
    Jan 2008

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door goldsound Bekijk Posts
    Ik heb in het verleden via mail eens een aanvraag voor documentatie over een versterker aangevraagd. Binnen korte tijd een nette reactie
    Ik heb op de link een mailtje gestuurd. De website ziet er wat verlaten uit.
    Deze website van J&H is ook een tijdje uit de lucht geweest, maar lijkt nu weer te werken. Helaas staan er vrijwel geen nieuwe bijdragen op. Wordt het forum nog wel ondersteund? Wie weet daar meer van? Ik keek er vroeger zowat dagelijks op.
    Laatst gewijzigd door speakertech; 10-02-20 om 04:43.

Labels voor dit Post

Forum Rechten