audience delight pulse series 5 model AD-665 schema's gevraagd

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    audience delight pulse series 5 model AD-665 schema's gevraagd

    Ik probeer maar even, het is niet druk op het forum.

    Wie heeft voor mij het schema van de audience delight pulse series 5 model AD-665 versterker?
    Gaat soms in protect.
    Of wie is de importeur
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #2
    Palas ven een reactie of bel ze?


    De laatste x dat ik er wat mee te maken heb gehad is een jaar of 5 geleden. Toen zat er vertegenwoordiging in Limburg (Kerkrade dacht ik).
    Of dat nog zo is geen idee
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • speakertech
      • Jan 2008
      • 1696

      #3
      Originally posted by Timo B Geluidstechniek
      Palas ven een reactie of bel ze?


      De laatste x dat ik er wat mee te maken heb gehad is een jaar of 5 geleden. Toen zat er vertegenwoordiging in Limburg (Kerkrade dacht ik).
      Of dat nog zo is geen idee
      Dat was Jansen Hanraths, maar die hebben er helemaal niets meer van. De heb ik gebeld.

      De link ga ik proberen.
      Dank
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

      Comment

      • goldsound
        • Jan 2003
        • 429

        #4
        Ik heb in het verleden via mail eens een aanvraag voor documentatie over een versterker aangevraagd. Binnen korte tijd een nette reactie
        Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

        Comment

        • speakertech
          • Jan 2008
          • 1696

          #5
          Originally posted by goldsound
          Ik heb in het verleden via mail eens een aanvraag voor documentatie over een versterker aangevraagd. Binnen korte tijd een nette reactie
          Ik heb op de link een mailtje gestuurd. De website ziet er wat verlaten uit.
          Deze website van J&H is ook een tijdje uit de lucht geweest, maar lijkt nu weer te werken. Helaas staan er vrijwel geen nieuwe bijdragen op. Wordt het forum nog wel ondersteund? Wie weet daar meer van? Ik keek er vroeger zowat dagelijks op.
          Last edited by speakertech; 10-02-20, 04:43.
          Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
          ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

          Comment

          • dexter
            • Jul 2005
            • 433

            #6
            Tjah dooie boel maar goed, vorig jaar is het forum tijden uit de lucht geweest, ook lukte het me niet JH te bereiken via mail. Laatst ook weer een tijdhe uit de lucht geweest, Dat werkt niet mee.
            Wat ik me afvraag waar zit iedereen nu op wetk forum oid?

            Comment

            Working...