Is het forum dan toch in de steek gelaten?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    Is het forum dan toch in de steek gelaten?

    Je kunt wel inloggen en een bijdrage plaatsen, maar kennelijk is het forum toch p sterven na dood. er wordt niet meer gemodereerd, blijkens bijdragen die er helemaal niet op thuis horen etc. Zelf heb ik niet voldoende kennis etc om een forum in de lucht te houden, maar waar is de oude crew? Het hosten van een forum is volgens mij ook niet gratis.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı
  • RonaldH
    • Aug 2009
    • 274

    #2
    Dat zou jammer zijn, ik heb veel geleerd hier!
    Er is meer te koop dan je betalen kunt

    Comment

    • goldsound
      • Jan 2003
      • 429

      #3
      Ik kijk nog regelmatig op het forum maar is helaas weinig activiteit meer
      Zoek en gij zult vinden, vindt gij niet dan is het zoek

      Comment

      • dexter
        • Jul 2005
        • 433

        #4
        Ook logisch lijkt mij. Het forum was meer dan een half jaar niet toegankelijk. Daardoor krijg je dat mensen elders op forums gaan, plus de tijden zijn verandert en ook de manier van communiceren.

        Comment

        • Timo B Geluidstechniek
          • Jun 2014
          • 456

          #5
          De manier van communiceren is her en der er niet op vooruit gegaan als ik eerlijk ben......
          Ik post hier nog wel maar probeer het zo veel mogelijk bij Smaart ISEMcon en Fulcrum Acoustic te houden daar er anders weer ellende van kan komen ;-)
          Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

          Comment

          • john-xr3i
            • May 2009
            • 93

            #6
            Het zou jammer zijn als dit forum verdwijnt.
            Zal eerlijk toegeven dat ik ook niet meer zo actief ben, maar kom toch af en toe nog even langs.

            Heb hier door de jaren heen veel geleerd.
            (En links en rechts ook wat kennis doorgegeven)
            echte vrienden krijg je niet en kopen maakt je wereld klein,
            vrienden die verdien je door er zelf een te zijn!

            Comment

            • vdlaanlichtengeluid
              • Jun 2010
              • 640

              #7
              Het is zeker minder druk maar volgensmij werkt het forum verder prima. Denk dat men het tegenwoordig elders zoekt? Ik kom af en toe nog is langs en vind het toch altijd leuk alles te lezen

              Comment

              Working...