Remplacement speakers Bose 901 serie 3

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Thijs 901
    • Feb 2018
    • 1

    Remplacement speakers Bose 901 serie 3

    Beste leden,

    Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat na het refoamen van de speakers deze ontzettend resoneren . De speakers klinken overbelast te vergelijken met een radiozender die van zijn zender afloopt. Ik zoek ook het hele net af voor vervangende speakers ( 18 stuks ) maar ook dat is een gebed zonder eind of als je iets hebt gevonden betaal je de hoofdprijs. Zijn er vervangende speakers voor deze serie die kwalitatief het zelfde zijn en tevens betaalbaar.
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by Thijs 901
    Beste leden,

    Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat na het refoamen van de speakers deze ontzettend resoneren . De speakers klinken overbelast te vergelijken met een radiozender die van zijn zender afloopt. Ik zoek ook het hele net af voor vervangende speakers ( 18 stuks ) maar ook dat is een gebed zonder eind of als je iets hebt gevonden betaal je de hoofdprijs. Zijn er vervangende speakers voor deze serie die kwalitatief het zelfde zijn en tevens betaalbaar.
    Als de rubber rand vergaat en een nieuwe wordt gelijmd, moet de luidsprekerspoel wel gecentreerd blijven.Als daaraan niets gedaan is, dan is al het werk voor niets geweest. De spreekspoel raakt dan de zijde(n) van de luchtspleet en maakt de luidspreker feitelijk onbruikbaar. Blijf je er mee spelen, dan raakt de spreekspoel ook onherstelbaar beschadigd
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

      #3
      Originally posted by Thijs 901
      Beste leden,

      Kan iemand mij vertellen hoe het komt dat na het refoamen van de speakers deze ontzettend resoneren . De speakers klinken overbelast te vergelijken met een radiozender die van zijn zender afloopt. Ik zoek ook het hele net af voor vervangende speakers ( 18 stuks ) maar ook dat is een gebed zonder eind of als je iets hebt gevonden betaal je de hoofdprijs. Zijn er vervangende speakers voor deze serie die kwalitatief het zelfde zijn en tevens betaalbaar.

      In het verleden heb ik contact gehad via marktplaats met iemand die speaker refoamed/reconed.: http://diensten-vakmensen.marktplaat...reviousPage=lr

      Wellicht dat hij ideeen heeft

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Neem eens contact op met Ernst van Total Speaker Repair, een vakman die je vast wel kan helpen.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        Working...