Hk power works.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Marco1
    • Dec 2017
    • 1

    Hk power works.

    Ik heb een vraag over de hk power works set. Het is de set met de 600 watt sub en twee tops van elk 250 watt. Ik heb hier nu twee sets van staan en deze gaan we gebruiken op een carnavals wagen. Mijn vraag is dan ook hoeveel stroom verbruiken ze en als ik een aggregaat ga aansluiten hoeveel moet deze dan minimaal kunnen leveren.

    groetjes Marco
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    Staat het stroomverbruik niet gewoon ergens netjes op de kasten vermeld?
    Meestal op een sticker of plaatje aangeduid waar ook staat met welk voltage je kunt voeden in W(att), A(mpere) of V(olt)A(mpere).

    Voorbeeld:

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Ervan uitgaande dat het versterkers zijn met een conventionele voeding; het totaal afgegeven vermogen is 1100 watt, het rendement zal rond de 70% zijn waarmee het opgegeven vermogen rond de 1500 Watt is met een cos phi van 0,8 heb je een aggregaat van minimaal 2 kVA nodig.
      Denk er wel om dat het een gestabiliseerd aggregaat is, dan is de kans wat groter dat het setje na carnaval nog heel is.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Originally posted by MusicXtra
        Ervan uitgaande dat het versterkers zijn met een conventionele voeding; het totaal afgegeven vermogen is 1100 watt, het rendement zal rond de 70% zijn waarmee het opgegeven vermogen rond de 1500 Watt is met een cos phi van 0,8 heb je een aggregaat van minimaal 2 kVA nodig.
        Denk er wel om dat het een gestabiliseerd aggregaat is, dan is de kans wat groter dat het setje na carnaval nog heel is.
        Misschien is een stevige compressor/limiter ook niet overbodig. Deze wel onbereikbaar maken voor de gebruikers.
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        Working...