Allen & Heath Xone 92 defecten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cartaa
    • Oct 2017
    • 1

    Allen & Heath Xone 92 defecten

    Beste lezers,

    Als technicus in een club wil je natuurlijk zo veel mogelijk van de kapotte apparatuur zelf repareren om kosten te besparen.
    Dit is niet altijd mogelijk omdat ik niet overal verstand van heb..
    Hopelijk kunnen jullie mij met dit probleem verder helpen!

    Wij maken regelmatig gebruik van de Xone 92.
    Deze mixer is favoriet bij veel DJ's en staat ook vaak op de riders.

    Sinds afgelopen week hebben we allen een klein probleem met het filter van dit ding.
    Wanneer je het filter actief maakt gaat en een blauw ledje onder de aan/uit knop branden.
    Dit ledje doet aan het begin van de avond precies wat hij moet doen maar na mate de avond vordert gaat hij het steeds minder vaak doen.
    Ik probeer zo veel mogelijk oorzaken te vinden alleen kan op internet niet veel vinden omdat dit probleem niet vaak voor blijkt te komen.

    Ik hoopte dat iemand hier misschien een idee had!

    Groetjes,

    Cartaa
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #2
    Sommige dingen kun je beter aan de Importeur en de bijbehorende reparatie afdeling overlaten? (TMaudio)
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

      #3
      030-2414214 engine utrecht (is de service afdeling van ampco) zitten ook in het zelfde pand. Zijn hele aardige mensen daar.

      Daar je toch in utrecht woont, als je voor het pand staat is de service ingang links op de de kopse kant bij de parkeerplaats.

      Comment

      Working...