Peavey

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan van Duren
    • May 2004
    • 204

    Peavey

    Als je opnames uit de jaren 70 bekijkt zie je dat er heel veel Peavey wordt gebruikt. Terwijl je dat tegenwoordig haast niet meer ziet.

    iemand een idee hoe dat zou komen. Ben gewoon benieuwd.
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 389

    #2
    Ik gebruik nog steeds Peavey . Wel de Maxsys serie. Dat was de high end serie van Peavey en houdt zich prima staande. Geen idee waarom de high end series er niet meer zijn. Deze serie klonk echt lekker.
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

    Comment

    • drbeat
      • Jun 2012
      • 671

      #3
      Ik denk dat het toverwoord concurentie is. Peavey zat een beetje aan de onderkant naar t middensegment. Prijs kwaliteit zat heel aardig moet ik zeggen. Helaas is hier de concurentie echt om te huilen.

      Ik zie nog wel eens setjes voorbij schuiven nieuw.
      Maar zoals ik het nu ervaar is dat peavey hier als merknaam in europa niet meer zo stevig wordt vermarkt en ze de markt in europa gelaten hebben voor wat het is. Kwa PA maar ook kwa instrumentversterkers ed.

      Maar vergeet niet dat bv Markbass van Peavey is, maar ook Crest en Trace elliot. Vroeger concurenten met peavey. Nu onderdelen van... Een beetje zoals Behringer dat voor bv Midas en Turbosound is..

      Met dat in het hoofd zie je ongemerkt veel Peavey staan op podias in het land.

      Wat wel zo is, iedereen van mijn leeftijd, (35) heeft er wel mee gewerkt, heeft het gehad of kent nog steeds mensen met de echte retro Peavey amps, speakers enz... Niet kapot te krijgen, blijven gaan en blijft werken. Dat heb ik altijd erg ongekend gevonden, en vind dit nog steeds zo.
      Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

      Comment

      Working...