even voorstellen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Harryzuijd
    • Jul 2017
    • 1

    even voorstellen

    Hallo mensen,

    Ik heb mij net aangemeld bij dit forum. Ik ben actief in het repareren van licht en geluidsapparatuur in mijn eenmansbedrijf.
    Versterker opgeblazen o.i.d geen nood dat kan ik in het algemeen betaalbaar oplossen. Ook ontwerp ik elektronica voor actieve speakers zo heb ik modules in high end kwaliteit met 1000W vermogen.
    Ik doe nog veel meer maar dan moet je even op Facebook zoeken.
    Ik weet niet of dit topic te commercieel is anders moet de moderator het maar verwijderen.

    Harry Zuijderduijn
    Zuijderduijn geluidstechniek
    Log into Facebook to start sharing and connecting with your friends, family, and people you know.
  • vasco
    • Oct 2003
    • 2567

    #2
    Welkom Harry,

    Op dit forum is het vooral de bedoeling dat wij elkaar helpen d.m.v. onze kennis, niet om onszelf direct/indirect te verkopen en/of reclame te maken. Jij hebt ergens kennis van en die kun je hier als je dat wilt vrijblijvend delen met andere die om kennis vragen.

    Achter dit forum zit een shop met een service afdeling, niet zo netjes om de aanbieder van dit gratis forum in de wielen te rijden met commerciƫle activiteiten welke zijzelf ook uitvoeren of goederen welke zijzelf ook verkopen.

    PS;
    Er is een mooi speciaal voorsteltopic op dit forum http://www.licht-geluid.nl/forum/de-...orstellen.html
    Last edited by vasco; 06-07-17, 12:36.

    Comment

    Working...