warmte zomerdagen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jan van Duren
    • May 2004
    • 204

    warmte zomerdagen

    Goedemorgen,

    Wij gebruiken een Behringer XR18. deze is ingebouwd in een case. Wij gebruiken de XR18 regelmatig in de openlucht en ik ben eigenlijk benieuwd hoe het met de hoge temperaturen gaat. De XR18 heeft geen koelfan en wat ik zo gelezen heb via allerlei user forums is dat niet erg.

    Aangezien de onderdelen die er gebruikt worden tegen (nog) veel hogere temperaturen (schijnen) te kunnen.

    Ben benieuwd naar de reacties.

    vr gr Jan
    Last edited by Jan van Duren; 04-07-17, 11:55.
  • Ampli
    • Aug 2014
    • 58

    #2
    Gebruik zelf de mackie dl1608, deze heeft geen probleem met warmte, echter de ipad heeft er meer moeite mee om in de zon te bakken, 2 jaar geleden heb ik de ipad moeten koelen om verder te gaan

    Comment

    • ES_sound
      • Sep 2007
      • 3

      #3
      Ik gebruik voor de kleine settings ook geregeld een XR18, laatst nog in een zonovergoten park met 28 graden. Geen enkel probleem!
      Zoals Ampli al zegt heeft mijn ipad er ook in de volle zon meer moeite mee. Deze raakte in hetzelfde park oververhit, gelukkig had ik de laptop backup staan...

      Comment

      • Jan van Duren
        • May 2004
        • 204

        #4
        bedankt voor jullie reactie. Ben gerustgesteld.

        Stelde de vraag omdat het sommige plekken heeeeel erg warm is geweest.

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Apparatuur in de volle zon is nooit een goed idee.
          Wanneer de zon op een donker oppervlak straalt kan de temperatuur al snel 80ÂșC bereiken.
          Tel daarbij de eigen warmte ontwikkeling bij op en het is simpel te heet voor elektronica.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          Working...