J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2

Topic: A&H welke ?

Standaard

WAT!?! een QU ?!? En dan gaan ze zeker zeggen: " kijk daar is ie met z'n kleintje"... Nee dat kan ik echt niet hebben.
    Nee, alle gekheid op een stokje, ik wil wel voor de GLD gaan want die klinkt toch ietsje beter en kan ook wel iets meer op processing gebied.
    Zelf ben ik ook niet meer van de jongste (50) en ik wil dan wel dat deze mijn laatste wordt. Dan mag het wel ietsje meer zijn, denk ik...
    Ga wel een nieuwe kopen want jullie hebben wel gelijk; ik vind er geen in 2de hands met een exacte historiek.
    Bedankt voor jullie input, het wordt dus een GLD. Nu moet ik tegen eind dit jaar een nieuwe front, word weer een (leuke) zoektocht...

Standaard

Wauw, die laatste post had ik nooit verwacht. Als mensen reageren "zo een kleine mengtafel" dan zijn ze niet bezig met het geluid. Mensen gaan meer onthouden hoe de muziek klonk en de service was dan hoe groot je mengtafel is. Voor wie doe je het allemaal?

Ik vond het net leuk om een compacte 17 faders digitale tafel te gebruiken ipv van de loodzware en grote analoge tafel. Op het eind en het begin van de dag ben jij wel degene die alles mag in en uitladen. Ik denk dat je vastpinnen aan 1 merk een grote zonde is nu. Het belangrijkste onderdeel van een digitale mengtafel is ook de workflow, en dat zul je moeten proberen met een aantal verschillende merken en modellen en misschien bevalt het dan wel beter dan je verwacht.

Wat voor werk wil je gaan doen met deze mixer en nog aan te kopen front (hopende dat je al monitors of en inears hebt).

Ingeschreven
    Nov 2009

Standaard

Heb beide in huis, een qu16 en de gld 80. Wat meegaat is echt afhankelijk van de job, heb ik aan een qu16 genoeg, dat gaat deze mee.

Wat mensen van de maat vinden moeten naar de gemeente brengen, deze hebben een afdeling gevonden voorwerpen.

Standaard

Zeker midlife crises of compensatie voor iets anders om alleen voor groot te gaan

Standaard

Formaat doet er niet toe, wat je er mee kunt en doet wel.

Labels voor dit Post

Forum Rechten