Lem DX-24 wachtwoord achterhalen/kraken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • daanbossers
    • Jun 2017
    • 2

    Lem DX-24 wachtwoord achterhalen/kraken

    In een van onze clubs hebben we nog een LEM DX-24 als processor er tussen hangen. Echter is deze beveiligd met een wachtwoord en is deze niet meer te achterhalen. Zijn er mogelijkheden om dit wachtwoord te achterhalen of te kraken?

    vriendelijke bedankt!
    Daan Bossers
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Je zou kunnen proberen de interne batterij los te koppelen, deze zit op het moederbord gesoldeerd, zou er dan ook gelijk een nieuwe batterij in zetten.
    Kans is groot dat hij dan terug naar de fabrieksinstellingen gaat, wel ben je dan ook alle presets kwijt.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • daanbossers
      • Jun 2017
      • 2

      #3
      Thanks, had al een vermoeden dat het zoiets zou gaan worden. Hoop eigelijk op nog andere mogelijkheden zodat ik de presets kan zien. Deze wil ik daarna doorvoeren in een DBX-260

      Comment

      • Timo B Geluidstechniek
        • Jun 2014
        • 456

        #4
        Voor zo ver ik weet was Heuff sound & vision de laatste importeur van LEM.
        Er zal een toetsen combinatie zijn lijkt me die in combi met opstarten de unit unlocked.
        Misschien even met ze bellen?
        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

        Comment

        • jakkes72
          • Dec 2003
          • 1015

          #5
          Uit een ander forum:
          En anders de fabrieksreset (let op: je bent alle presets kwijt).

          De fabrieksreset voer je uit door:

          - processor uit te zetten,
          - knop PREV en CURSOR LEFT ingedrukt te houden en het toestel aan te zetten,
          - na een paar seconden vraagt het toestel om de INITIALISE te bevestigen,
          - bevestigen en na een paar seconden komt hij in de fabrieksstand terecht,
          - even uit- en aanzetten en opnieuw programmeren.

          Je bent dus wel alles kwijt... Voordat je dit doet wellicht handig om de LEM eerst even aan te sluiten op een systeem ala SMAART om te proberen de settings op te slaan zodat deze op een later moment wellicht weer gebruikt kunnen worden

          Comment

          Working...