2dehandse versterker testen bij koop

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kayalovely
    • May 2017
    • 2

    2dehandse versterker testen bij koop

    Hoi allemaal , is mijn eerste bezoek aan deze site
    mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd heb geplaatst

    ik had een paar biedingen gedaan op Marktplaats
    tot mijn verbazing zijn er 6 verkopers akkoord gegaan.

    philips versterker fr996
    Sony STR-DE495P
    Sony STR-KS1100
    Kenwood KRF V5030D , beetje verdacht wil het enkel verzenden
    marantzsr590 rds
    Onkyo tx-sr701e

    Maar ik heb dus totaal geen verstand van versterkers
    Weet nog net welke pluggen ik zelf nodig heb om mijn speakers aan te sluiten
    en heb voornamelijk gekeken of ze een optical (Toshiba Link) hadden en een aansluiting voor koperdraad

    Maar ze hebben allemaal verschillende vermogen en sommige hebben een draaiknop voor speakerdraad ipv knijper
    en mijn koper speakerdraad is vrij stug en dik had al bij mijn oude systeem last dat het geregeld los ging uit de knijper door gewicht

    tevens op sommige foto's zag ik de optical ingang open en bloot staan , is dat schadelijk voor het geluid overdracht ?
    en als ik een versterker wil testen , hoe is dat het beste aan te raden , onder de kap zit in ieder geval een gebied waar
    ik totaal geen kaas heb van gegeten , zou nog net kunnen zien of iets is doorgebrand of verstoft.
    maar betwijfel of het goed te zien is of zoiets voldoende wordt gekoeld door zijn ventilator

    hebben jullie misschien wat tips voor deze kneus
    Last edited by kayalovely; 10-05-17, 08:50.
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by kayalovely
    Hoi allemaal , is mijn eerste bezoek aan deze site
    mijn excuses als ik mijn vraag verkeerd heb geplaatst

    ik had een paar biedingen gedaan op Marktplaats
    tot mijn verbazing zijn er 6 verkopers akkoord gegaan.

    philips versterker fr996
    Sony STR-DE495P