• May 2017

Yamaha LS9-32 MY16 ES64

Yamaha LS9-32 MY16 ES64
  • gunther v
    • May 2017

hoi,
    Wij hebben hier een LS9-32 met de volgende kaarten : MY16 ES64 en MY16 EX
    Dit in combinatie met twee SB168ES blokken,
    Alles is geinstalleerd volgens de Yamaha Set-up guide en allen hebben de laatste firmware.
    Toch blijft onze LS9 zeggen dat er twee MY16AT kaarten inzitten terwijl AVS zegt dat de juiste kaarten in de slots zitten.

Iemand dit probleem al tegen gekomen en eventueel een oplossing hiervoor?

Comment

• rdreiers
      • Nov 2009

Handleiding staat dit gewoon in.

SW3 card id:

Typically set this switch to the [Emu.] position. If you setthis switch to the [Emu.] position and switch 2 (SW2) tothe [48K] position, the host device will recognize the cardas a Yamaha MY16-AT digital I/O card. If you set thisswitch to the [Emu.] position and switch 2 (SW2) to the[96K] position, the host device will recognize the card as aYamaha MY8-AE96 digital I/O card. If you install the cardin a host device whose firmware supports the MY16-ES64,setting this switch to the [Nat.] position enables you tomake best use of the MY16-ES64 function.

Richard

Dit is trouwens op beide kaarten van toepassing.

Comment

• Impact
        • Sep 2017

Goedendag, ik zit met vrijwel het zelfde problem. Beide kaarten op EMU en 48khz gaat prima maar dan herkent de LS9 de MY16-ES64 slechts als MY8-ES64. Wanneer ik beide kaarten op NAT en 96Khz zet, ziet de LS9 beide kaarten niet.

Comment

• Impact
          • Sep 2017

dag Gunther, ik ben ook met een LS9-32 en MY16ES64 en MY16EX aan het testen.... lukt nog niet. Wat was bij jou de oplossing?

Comment

• rdreiers
            • Nov 2009

@Impact Tafel heeft de laatste firmware? Ik weet dat er bij wat oudere firmware pijn was met het herkennen van bepaalde kaarten.

Richard

Comment

Working...