Vraag over een reserve headset

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Melvinenzijncrew
    • Feb 2017
    • 19

    Vraag over een reserve headset

    Hallo mensen,

    Ik ben in het bezit van 2 Sennheiser HSP-4 headsets en een reserve headset Sennheiser ME-3-EW.

    Nu is het volgende aan de hand:

    Headset 1 hsp 4: kabel aan vervanging toe, dat kost €70,00 euro ( prima )
    Headset 2 hsp 4: Aan de achterkant zit hij los en dat is niet meer vast te zetten, dus hij is aan vervanging toe. Dit doe ik zodra hij er mee stopt.
    headset 3 ( reserve ) kabel kraakt en klinkt verschrikkelijk, dus ik wil graag een nieuwe kopen voor als nummer 2 ermee stopt.

    Wie weet voor mijn Sennheiser XS zender een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een headset.
    Prijs doet er niet toe, maar het is ter reserve.
    1 kritiek punt: hij moet minimaal cardioide zijn, dit i.v.m feedback.

    Mocht die gekozen headset in gebruik worden genomen, koop ik weer een nieuwe headset.

    Wat is jullie ervaringen met headsets en welke zou je mij aanraden voor spraak en zang voor een kindervoorstelling
  • Tofke78
    • Jan 2005
    • 504

    #2
    Originally posted by Melvinenzijncrew
    Hallo mensen,

    Ik ben in het bezit van 2 Sennheiser HSP-4 headsets en een reserve headset Sennheiser ME-3-EW.

    Nu is het volgende aan de hand:

    Headset 1 hsp 4: kabel aan vervanging toe, dat kost €70,00 euro ( prima )
    Headset 2 hsp 4: Aan de achterkant zit hij los en dat is niet meer vast te zetten, dus hij is aan vervanging toe. Dit doe ik zodra hij er mee stopt.
    headset 3 ( reserve ) kabel kraakt en klinkt verschrikkelijk, dus ik wil graag een nieuwe kopen voor als nummer 2 ermee stopt.

    Wie weet voor mijn Sennheiser XS zender een goede prijs/kwaliteit verhouding voor een headset.
    Prijs doet er niet toe, maar het is ter reserve.
    1 kritiek punt: hij moet minimaal cardioide zijn, dit i.v.m feedback.

    Mocht die gekozen headset in gebruik worden genomen, koop ik weer een nieuwe headset.

    Wat is jullie ervaringen met headsets en welke zou je mij aanraden voor spraak en zang voor een kindervoorstelling
    Ik heb nog een fonkelnieuwe Sennheiser HSP4 liggen die voor een zachte prijs weg mag

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Ging het maken van een topic mis omdat deze er dubbel opstaat?

      Comment

      • Melvinenzijncrew
        • Feb 2017
        • 19

        #4
        Ja, ik kreeg hem niet meer verwijderd. Excuus.

        Comment

        Working...