Synco

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Hitvision
    • Jun 2003
    • 389

    Synco

    Ik dacht altijd dat Synco slechts beperkt cq exclusief verkrijgbaar (lees te huur) was. Ik was dan ook erg verbaasd om hun topjes te zien schitteren op een (overigens prachtige) verlichte carnavalswagen tijdens de lichtjesoptocht in Standdaarbuiten. Een voordeel...... het klonk erg netjes 😉.

    Zonder gekheid, iemand hier op het forum hier meer weet van?
    Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!
  • freek
    • Aug 2008
    • 238

    #2
    Er zijn grofweg 3 antwoorden mogelijk, waarbij we zonder meer info niet echt dichter bij het antwoord komen dan dit.
    1. Ze hebben ze gewoon gehuurd en de exclusiviteit valt erg mee. (waarom ook niet, ik huur vaak zat dry-hire STS materiaal en ze vragen nooit wat ik er mee ga doen).
    2. Ze hadden Renkus Heinz kasten staan ipv van Synco materiaal
    3. Iemand heeft ooit synco materiaal in de verkoop gedaan en zijn via via hier belandt (mag officieel nog steeds niet geloof ik, maar gebeurd wel)

    Daarnaast nog legio sub mogelijkheden van vrienden/bekenden die werken of hebben gewerkt bij een STS verhuur firma uiteraard. wie zal het zeggen?

    Comment

    • Hitvision
      • Jun 2003
      • 389

      #3
      Dat was ook de reden van mijn vraag. Ik kwam tot ongeveer dezelfde redenatie. Het zouden eventueel de TRC kastjes kunnen zijn (Dat zouden dan de gemodificeerde RH kasten zijn). Ik hoopte dat iemand hier op het forum deze eindbestemming wist... Ik heb in al die jaren al meerdere malen L-acoustics voorbij zien komen en nog meer van dit soort chique spul. (Alcons ook dit jaar). Alleen de Synco's waren voor mij een nieuwtje. In mijn beleving is het nog steeds zeer moeilijk verkrijgbaar dus vandaar mijn verbazing...
      Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

      Comment

      • Timo B Geluidstechniek
        • Jun 2014
        • 456

        #4
        Alcons op een carnavalswagen? parels voor de zwijnen zeg maar.
        Synco is een soort van typisch maar goed als LA er ook staat verbaast het me niet echt.

        Moet wel zeggen dat het de afgelopen dagen wat rumoerig is in de omgeving waar ik woon (tussen een aantal dorpen in randje Gelderland/Brabant).
        de afstand die al die beuk setjes overbruggen is een aantal KM wat mij dus binnen houdt daar ik geen zin heb om mijn oren aan dat soort ellende bloot te stellen.
        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Originally posted by Timo B Geluidstechniek
          Alcons op een carnavalswagen? parels voor de zwijnen zeg maar.
          Synco is een soort van typisch maar goed als LA er ook staat verbaast het me niet echt.
          Het land staat bomvol met LA waardoor het onder de prijs verhuurd wordt.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • Hitvision
            • Jun 2003
            • 389

            #6
            Originally posted by Timo B Geluidstechniek
            daar ik geen zin heb om mijn oren aan dat soort ellende bloot te stellen.
            Gelukkig hebben ik mijn vrouw en mijn zoontje gezorgd voor de nodige bescherming . Mijn oortjes heb ik ook nog genoeg nodig wil ik nog blijven meedraaien in deze wereld..... Buiten het soms veel te harde onplezierige geluid (De Synco wagen was trouwens netjes qua volume en geluid. Dat trok ook mijn nieuwsgierigheid naar het materiaal) was het erg mooi om te zien.
            Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

            Comment

            • Timo B Geluidstechniek
              • Jun 2014
              • 456

              #7
              Synco kan heel erg goed klinken en kan een soort van hard als het moet.
              Dat het niet altijd even ok klinkt als zou moeten heeft meer te maken met diegene die het opbouwt dan met het systeem zelf (spreek uit ervaring zeg maar ik heb het zelf op tour een keer mee gehad en het was even klooien de 1ste paar keer. (32 kasten in je uppie is geen lolletje)).
              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

              Comment

              Working...