Slipmatten?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jeroen 2-dance.com
    • Feb 2002
    • 115

    Slipmatten?

    Ik ben op zoek naar een aantal blanco(witte) slipmatten, dit om ons logo erop te laten drukken. Iemand enig idee waar deze te koop zijn?

    thnx alvast!

    2-dance.com
    2-dance.com
    • Aug 2000
    • 66

    #2
    Kun je deze niet gewoon bestellen bij je platenzaak??
    deze hebben denk ik wel een bestelboek met flink veel slipmatten,zal dr ongetwijveld wel een witte tussenzitten,en anders misschien zelf contact opnemen met een bedrijf die slipmatten maakt,alleen zou ik niet weten wie dat doet, misschien wete iemand dat hier wel..

    Groeten,

    Robert

    Comment

    • Jeroen 2-dance.com
      • Feb 2002
      • 115

      #3
      Ik heb alle bekende online shops e.d. al geprobeerd, vandaar mijn oproep hier. Hoop dat er wat uitkomt!

      2-dance.com
      2-dance.com

      Comment

      • Flitslicht
        • Feb 2002
        • 180

        #4
        Kijk is in MIDTOWN Record of Rhytm-import, Beide te Utrecht en Rotterdam.

        Suc6

        Grtz

        Comment

        • Flitslicht
          • Feb 2002
          • 180

          #5
          URL:



          Grtz

          Comment

          • Dré
            • Nov 2001
            • 409

            #6
            citaat:
            Kun je deze niet gewoon bestellen bij je platenzaak??
            deze hebben denk ik wel een bestelboek met flink veel slipmatten,zal dr ongetwijveld wel een witte tussenzitten,
            Als die er al tussen zitten dan zijn ze (helaas) altijd voorzien van opdruk.

            Ik heb me rot gezocht naar een fabrikant van slipmatten in Europa maar niet een kunnen vinden. Voorheen kon ik altijd tekstvrije slipmatten bestellen bij Gemini (hadden ze ooit laten stampen in China) maar nu deze (sinds 1 jaar) op zijn laten ze geen nieuwe meer maken (ik denk dat ze er veel te lang mee bleven zitten).
            citaat:en anders misschien zelf contact opnemen met een bedrijf die slipmatten maakt,alleen zou ik niet weten wie dat doet, misschien wete iemand dat hier wel..
            Ik kom elke keer in China uit als ik matten zonder opdruk wil laten maken.

            Wat meneer... Minder dan 1000 stuks? Grapje zeker?

            Je zou het eens kunnen proberen bij een vilt fabriek. Maar ja, vind dan ook nog maar eens iemand die daar mooie ronde schijven uit kan stampen.

            -- Pardon my French, I'm Dutch --
            -- Pardon my French, I\'m Dutch --

            Comment

            • Jasper-Lichtbron
              • Jun 2001
              • 2155

              #7
              Kun je het nie gewoon aan iemand vragen die hetzelfde doet? Ik weet iig dat de resident in Highstreet (FRank Van Herwegen) voor zijn winkel slipmatten heeft met DJ's erop (www.djs.be) misschien kun je hem een mailtje sturen om te vragen waar ie die laat maken.

              Greetz, DeejaysOnly (iCe)

              Comment

              • Jeroen 2-dance.com
                • Feb 2002
                • 115

                #8
                Thanx, ik heb die djs.be net gemaild, ben benieuwd.

                Heb inmiddels een leverancier in engeland gevonden die blanco slipmatten kan leveren en een drukker die ze kan bedrukken, dus het gaat lukken!

                2-dance.com
                2-dance.com

                Comment

                Working...