Aansluiten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • quando1954
    • Dec 2016
    • 3

    Aansluiten

    Hoi ik heb de volgende vraag, wij hebben een Behringer EURODESK SX2442FX Mixer en daar willen op aansluiten een Zoom R16 recorder 8 kanaals welke aansluitingen miet wij op het mengpaneel gebruike om het signaal naar de recorder te sturen. Het zaalgeluid moet daar natuurlijk gewoon bij blijven bestaan.
  • vester86
    • Jul 2010
    • 164

    #2
    als je 8 kanalen op wilt nemen zal je de microfoons moeten splitsen, met een kabeltje.
    als je 2 kanalen (Stereo) op wilt nemen kun je de MAIN OUT (is dubbel, zowel jack als XLR) gebruiken, of je gebruikt een tulpkabeltje in de CD OUT

    Comment

    • quando1954
      • Dec 2016
      • 3

      #3
      Hoi, nou was er iemand die vertelde mij dat het ook via de insert met een insert jack plug kan

      Comment

      • DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

        #4
        Ja dat kan, je hebt dan een soort direct out, maar waarschijnlijk wel na de toonregeling, als je dat wilt...

        Comment

        • quando1954
          • Dec 2016
          • 3

          #5
          Wat voor soort kabel heb ik daar dan voor nodig

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Die zul je zelf moeten maken, een stereo jack voor in de insert waar de tip en de ring van doorverbonden zijn, daar tak je tevens je signaal vanaf.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • drummerke
              • Oct 2006
              • 432

              #7
              Eerst en vooral, hoeveel kanalen komen er binnen in je mengtafel? Al gedacht om de 4 mono subgroepen te gebruiken ook? Welke 2 kanalen zijn het belangrijkste in je opnamen? Deze zou direct in de zoom kunnen laten binnen komen en links rechts pannen en dan alleen deze 2 kanalen uitsturen via de main naar je behringer mixer. Zou zal je zeker een cleaner geluid hebben.

              Of je zou ook de main out van de behringer samen met de 4 subgroups kunnen sturen naar je ZOOM en op de zoom main uit naar je zaal versterkers.

              Misschien handig om te weten wat voor band, wie wat speelt, welke instrumenten, en wat voor optreden? En wie bedient de mengtafel?

              Comment

              Working...