Crossover Ecler EPC215

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MikeMeester
    • Nov 2016
    • 2

    Crossover Ecler EPC215

    Hallo vrienden,

    Ik ben haastig op zoek naar de crossover frequenties van de Ecler EPC 215 top en de EPC 218 sub.
    De EPC 215 is een dubbel 15" 2-weg Biamp top, de EPC 218 is een dubbel 18" sub.

    De processor is overleden en we willen daarvoor in de plaats een groter speakermanagement (Xilica XP 8080) inbouwen.
    Wie helpt ons uit de brand? Alvast bedankt!
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #2
    Misscien even direct naar de bron?

    Leading Professional Audio and Video products manufacturer, providing reliable solutions for retail, hospitality, corporate, education and leisure. We shape sound in life spaces with advanced sound and video systems with software controlling capabilities
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • MikeMeester
      • Nov 2016
      • 2

      #3
      Heb ik geprobeerd. Op de website is geen enkel spoor te vinden van deze luidsprekers. Verder is de EPC crossover wel te vinden, maar in de specs staan geen crossover frequenties. Het zou ook kunnen helpen als ik wist wat voor drivers erin zaten. Het systeem is helemaal orgineel.

      Comment

      • Timo B Geluidstechniek
        • Jun 2014
        • 456

        #4
        Dit is het enigste wat ik kan vinden zonder uitgebreid te gaan zoeken.


        Je kan natuurlijk de processor doormeten aan de outputs. Aan de hand daarvan heb je een beetje een idee mbt x-over frequentie mits ze niet te veel gekkigheid hebben moeten uithalen om het systeem te laten klinken (eq punten in het x-over gebied kunnen tot verkeerde conclusies leiden)
        Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

        Comment

        Working...