Sennheiser EW 300 g3 point to point

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MennoSWP
    • Apr 2011
    • 103

    Sennheiser EW 300 g3 point to point

    Weet iemand misschien of het mogelijk is om een signaal te versturen van IEM zender naar EW300 ontvanger met de EW300 G3 serie? Volgens mij niet, heb ze net beide aangezet maar als op de zelfde freqentie staan ontvangt hij wel RF, maar geen signaal... Op zich ook wel logisch omdat de IEM een stereo signaal stuurt en de EW300 ontvanger heel wat anders doet, alleen hoop ik op dat er toch een functie in zit die ik even niet kan vinden. Weet iemand hier meer vanaf?
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

    #2
    Heb je de pilot-tone aan beide kanten uit gezet? Daar filtert de ontvanger namelijk op.

    Comment

    • speakertech
      • Jan 2008
      • 1696

      #3
      Originally posted by jadjong
      Heb je de pilot-tone aan beide kanten uit gezet? Daar filtert de ontvanger namelijk op.
      De pilot detectie aan de ontvangerzijde uit is voldoende.
      Het zou nog kunnen dat het stereosignaal, zoals wel gebruikelijk is bij normale stereo FM uitzendingen, niet compatibel is met mono ontvangers. Dat moet je dus even uitproberen.
      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

      Comment

      • MennoSWP
        • Apr 2011
        • 103

        #4
        thanks,

        hij ontving al RF, maar nu inderdaad de pilot tone uit op de ontvanger staat en de verzender op mono staat komt er prima signaal binnen!

        Comment

        Working...