microfoon voor artiest nieuwe uitzoeken

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • music and picture
    • Jul 2016
    • 8

    microfoon voor artiest nieuwe uitzoeken

    Hoi

    Ik ben op zoek naar andere microfoon heb altijd Shure SLX Beta 87a en beta 58a gehad, maar die zijn 800-820 Mhz en dus niet meer toegestaan begrijp ik.

    Ben aan het kijken voor anderen het budget is toch stuk kleiner als 5 jaar terug dus ook gebruikt kijken maar weet nu niet meer wat ik moet kiezen.
    Ik doe meestal geluid voor zanger met Nederlands Engels feestnummers ik werk met Dynacordt F1153 toppen en dubbel 15" subs ook Dynacord en de powermate 2 maal 1000 wat op 4 Ohm.

    wie kan mij adviseren?
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Senheisser EW100. 300 of 500...
    De EW300 en 500 series kun je met een routertje aan een netwerk hangen en zo aan WSM koppelen. Daarmee kun je een scan maken om de frequenties met de minste storing op te zoeken, je batterijstatus en de ontvangst monitoren, erg makkelijk.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

      #3
      Begint ook bij 640 incl btw. Is wel een prima micro, klank zit tussen de twee shure koppen in.

      Vergeet niet dat in de laatste vijf jaar de prijzen wel een 20-30 procent gestegen zijn, snap dat je minder budget hebt, houd dan wel rekening ermee dat je twee stappen tegug doet, ofschoon de slx serie niet een hiep hoi serie is/was.

      Comment

      Working...