Peavey GPS 1500 schema

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • beeraudio
    • Jul 2016
    • 4

    Peavey GPS 1500 schema

    Goedemorgen,

    Toen ik laatst aan het spelen was is de linker kan van mijn versterker uit gevallen. Ik heb deze na gekeken, maar kan tot nu toe nog niks vinden.
    Heeft iemand hier misschien ervaring meer of heeft iemand misschien het schema van deze versterker?
    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.

    Groetjes Beerend
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by beeraudio
    Goedemorgen,
    Toen ik laatst aan het spelen was is de linker kan van mijn versterker uit gevallen.
    Ik heb deze na gekeken, maar kan tot nu toe nog niks vinden.


    Groetjes Beerend
    Wat had je gehoopt te vinden? Defect tandwiel, een gebroken riem ofzo?
    Electronica repareren is een vak. Ook zonder schema's kan een echte techneut wel bepalen wat er mis is. Repareren zonder schema's kan dan weer een stuk lastiger zijn.
    Na 30 seconden googlen.....http://elektrotanya.com/peavey_pv-15.../download.html
    Last edited by speakertech; 03-07-16, 12:13.
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • beeraudio
      • Jul 2016
      • 4

      #3
      Originally posted by speakertech
      Wat had je gehoopt te vinden? Defect tandwiel, een gebroken riem ofzo?
      Electronica repareren is een vak. Ook zonder schema's kan een echte techneut wel bepalen wat er mis is. Repareren zonder schema's kan dan weer een stuk lastiger zijn.
      Na 30 seconden googlen.....http://elektrotanya.com/peavey_pv-15.../download.html
      Met schema scheelt toch veel uren doormeten etc.
      Bedankt voor het schema, maar deze is van de PV-1500 en niet de GPS 1500. Is dit hetzelfde schema?

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Vermoedelijk niet hetzelfde. Van de GPS voorlopig alleen de usermanual gevonden. Foutje.
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        Working...