In ear op asl aansluiten ?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RHulshof
    • Jan 2008
    • 66

    In ear op asl aansluiten ?

    Hallo forumleden.

    Ik vroeg me af of er een optie bestaat om een in ear set aan te sluiten op een ASL systeem. Dit lijkt me super handig maar ik ben het nog niet eerder tegengekomen. Wie weet hebben jullie een idee.
  • Timo B Geluidstechniek
    • Jun 2014
    • 456

    #2
    Zoek eens contact met AEM. Die hebben het eea aan ervaring met intercom klusjes
    Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

    Comment

    • RHulshof
      • Jan 2008
      • 66

      #3
      ga ik even doen thanks.

      Comment

      • soulman
        • Apr 2016
        • 4

        #4
        Wat wil je exact? De oortjes ipv de headset of en draadloze in-ear aansluiten op de intercom?

        Maak een verloop van de xlr4 naar jack om je zender te voeden.

        Andere optie is 4 draads interface naar je in ear zender.

        Comment

        • RHulshof
          • Jan 2008
          • 66

          #5
          Ik wil inderdaad de headset vervangen voor de in ears met een microfoon in de kabel verwerkt voor de talkback over de intercom. Zoals je wel eens bij portofoons tegenkomt.

          Comment

          • vester86
            • Jul 2010
            • 164

            #6
            als je kan solderen kan je dat ook maken...en dan hopen dat impedanties een beetje overeen komen maar dat zal wel goedkomen

            Comment

            • Timo B Geluidstechniek
              • Jun 2014
              • 456

              #7
              Vergeet aub niet een push to talk knopje er in te verwerken.
              Ik heb een custom oplossing gebruikt tijdens een een of ander gala een paar jaar geleden waar het dus niet wenselijk was dat een ieder die que's moest horen met een joekel van een ASL headset op zijn kop rond moest lopen (iets met smokings en gala jurken ;-) ).
              Uit mijn hoofd waren dat DPA mic's. Zag er leuk uit zeg maar alleen hebben die mic's een beetje overspraak. Die PTT aansluiting was dus echt nodig (+uitleg over hoe te gebruiken daar anders iedereen met bedraadde setje knetter werd).

              Je zou ook eens bij de riedel producten kunnen kijken naar een oplossing. Wie weet is het gewoon verkrijgbaar..........
              Ik weet het niet zeker daar ik al een jaar of 2 geen intercom klussen heb gedaan sorry
              Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

              Comment

              • rdreiers
                • Nov 2009
                • 407

                #8
                Kijk eens naar die porto-oortjes, verloopje kan niet lastig worden.

                Comment

                Working...