J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Topic: Jbl SRX 800

Standaard Jbl SRX 800

Hallo,

Zijn d`r hier mensen die al ervaringen hebben met de nieuwe reeks Srx 800 van Jbl.
    Met namen de dubbel 18 inch - srx 828sp en de srx 815p.

Graag hoor ik jullie ervaringen hierover.

Standaard

Heb ervoor gestaan om het te kopen, heb een demo gehad, top miste ik een hoop in, zang kon me niet overtuigen, bas was niet strak genoeg. Ik vond het het geld niet waard, heb uiteindelijk gebruikt l'acoustics gekocht. Dit set is in mijn ogen weer iets van er komt geluid uit maar voor wat het kost kan ik mijn geld beter besteden.

Standaard

JBL is net als Mc Donalds; je kunt het overal krijgen, je overleefd het erop maar daarmee is wel alles gezegd.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicXtra Bekijk Posts
    JBL is net als Mc Donalds; je kunt het overal krijgen, je overleefd het erop maar daarmee is wel alles gezegd.
    Maar op termijn heb je obesitas.

Standaard

ok, Niemand anders die dit systeem kent? of toevallig zelf heeft?

Standaard

Hallo,wij hebben dit systeem de jbl srx 828 sp en de 815 ik moet zeggen wij zijn er zeer tevreden over ,bij ons zingen artiesten erover die zeer te spreken zijn over deze set,gebruiken deze ook veel voor andere feesten wel niet goedkoop maar ieder heeft wel waarschijnlijk iets met eigen merk denk ik

Standaard

Heb hem zelf nu ook gekocht en afgelopen week de eerste feesten ermee gedaan. De dubbele 18 inch sub en de enkele 15 inch top. Dit weekend house feestje gedaan met 600 man met 4 toppen en 2 subs. En genoeg Power. En zelfs nog Power over op 't einde... naar mijn mening erg sterk en goed set... dit weekend de eerste artiesten over de jbl ben benieuwd.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soulman Bekijk Posts
    Heb ervoor gestaan om het te kopen, heb een demo gehad, top miste ik een hoop in, zang kon me niet overtuigen, bas was niet strak genoeg. Ik vond het het geld niet waard, heb uiteindelijk gebruikt l'acoustics gekocht. Dit set is in mijn ogen weer iets van er komt geluid uit maar voor wat het kost kan ik mijn geld beter besteden.
    Met dit soort opmerkingen kun je gelijk welk merk neerslaan. JBL is absoluut niet mijn favoriet, maar ik kan niet zeggen dat ik er geen degelijke mix op kan zetten.

Standaard

Voor een dance avond en wat tape artiesten lijkt het me wel ok, toen ik er een band op ging doen koste het met teveel moeite om de klank te krijgen die ik zoek. Dat heeft er uiteindelijk toe geleid dat we voor tweedehands la zijn gegaan. Met name de blazers vond in erg indirect klinken hieruit. Daar we het meeste bands en af en toe nederlandse avonden en nog minder vaak een hardcore avond doen is dit voor ons het niet geworden.

Er zullen ongetwijfeld genoeg disco boeren zijn die dit een prima set voor het geld vinden, voor ons ligt de lat gewoon wat hoger.

Ingeschreven
    Jan 2006

Standaard

"de blazers vond in erg indirect klinken" In dat geval denk ik dat je best eerst achter de knoppen moet gaan kijken wat daar verkeerd loopt.
    Als ze indirect klinken, gaan ze op de beste speakers ook 'indirect' klinken, want dat heeft niks met de speakers te maken.

Labels voor dit Post

Forum Rechten