WIE GEEFT ME DE GOUDEN TIP?? -> Zender/ ontvanger voor in-ears

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • edlih
    • Jul 2014
    • 3

    WIE GEEFT ME DE GOUDEN TIP?? -> Zender/ ontvanger voor in-ears

    Hallo mensen,

    ik zoek een zender/ontvanger voor mijn in-ears die goed te gebruiken is in zowel België als Nederland (qua frequenties). Het liefst van Shure (max 850 euro).

    Groetjes Hilde
  • PvG
    • Sep 2012
    • 979

    #2
    Een Shure PSM300 (of iets duurder Sennheiser EW300 IEM / Shure PSM900) zal prima voldoen. Neem een set met frequentie tussen 470...700 MHz en je moet altijd een vrij kanaal kunnen vinden. Het is tegenwoordig geen set-and-forget meer als je op verschillende locaties staat: soms zul je moeten uitwijken naar een ander kanaal.
    Last edited by PvG; 13-03-16, 08:24.
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

    Comment

    • rdreiers
      • Nov 2009
      • 407

      #3
      Houd rekening ermee dat in belgie op 2 kanalen na draadloos vergunning plichtig is.

      Comment

      • PvG
        • Sep 2012
        • 979

        #4
        Zijn de volgende 2 kanalen dan vergunningvrij in Belgie?
        518-526 MHz in geheel Belgie, en
        534-542 MHz in geheel Belgie behalve Henegouwen?
        As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

        Comment

        • rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

          #5
          Zijn de juiste, en de verwachting is dat in de toekomst 41 hierbij komt.

          Hier in nederland ik de 600 mhz band de meest veilige, in belgie is deze echter vergunning plichtig.

          ik ga er van uit dat je ook een draadloze microfoon hebt? Welke frequentie zit deze dan?

          psm 300 is een prima instap systeem van shure, ik zou anders even kijken dat je wat vindt voldoende breedbandig is.

          Je zou met shure en sennheiser even kunnen bellen, zij krijgen deze vragen vaker en kunnen je zo het antwoord uit de mouw schudden
          Last edited by rdreiers; 13-03-16, 09:05. Reason: Aanvulling

          Comment

          • edlih
            • Jul 2014
            • 3

            #6
            Thanks voor de info! Ik ga Shure inderdaad even bellen. Groetjes Hilde

            Comment

            Working...