Gezocht: actieve speaker met vliegpunten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • KasperMaertens
    • Feb 2013
    • 3

    Gezocht: actieve speaker met vliegpunten

    Hallo,

    ik ben op zoek naar een actieve speaker die over enkele vliegpunten beschikt tussen 300 en 350 euro.
    Doelgebruik?
    Ons jeugdhuis beschikt reeds over 2x mackie thump 15a. Om het volume in het algemeen stiller te kunnen zetten hebben we een betere verdeling van geluid nodig. Het idee is dus om boven de bar 2 speakers te vliegen om zo het probleem op te lossen.
    De speakers zouden horizontaal worden gevlogen aan een balk.
    Ik vind echter geen actieve speakers die vliegpunten heeft, ik veronderstel dat vliegen via de handgrepen onveilig en not-done is?

    Het budget is 300-350eu per speaker, indien enkel duurdere opties mogelijk zijn kunnen we eerst een enkele aankopen...
    Wie kan mij helpen?

    Alvast bedankt!
  • sjig
    • May 2012
    • 909

    #2
    Art 310 a van rcf voldoet aan de eisen, is alleen wel €50 duurder...

    Comment

    • Hitvision
      • Jun 2003
      • 389

      #3
      Nauwelijks bekend met de Art lijn van RCF maar meer met de TT serie maar waar zitten bij de Art de vliegpunten? Ik zie ze niet zo vlug op de foto.
      Een houtworm met plankenkoorts is nooit grappig!

      Comment

      • sjig
        • May 2012
        • 909

        #4
        Originally posted by Hitvision
        Nauwelijks bekend met de Art lijn van RCF maar meer met de TT serie maar waar zitten bij de Art de vliegpunten? Ik zie ze niet zo vlug op de foto.
        TT is ook wat mooier maar ver buiten het budget.
        Bij de 310 zitten ze blijkbaar alleen op de boven- en onderkant. Daar zou je dus een beugel voor nodig hebben.
        312 en 315 hebben ze boven, onder, en aan de zijkanten.

        Comment

        Working...