Openluchtfestival Espelo/Holten

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Draad
    • Apr 2001
    • 122

    Openluchtfestival Espelo/Holten

    Hallo allemaal,

    We zijn bezig een openluchtfestival te organiseren met als hoofdact Di-Rect.
    Dit wordt verdeeld over 3 podia.
    Hierbij is er ook een DJ podium.

    Hier treden DJ Tim Little en Vato Gonzalez op.

    Mijn vraag is of iemand ooit met deze DJ's heeft samengewerkt, en hoe te benaderen i.v.m. alom bekende problemen. (oftewel veel te hard uitsturen)

    Grtz. Draad

    Ps. Iemand nog een podium van 13x10???? voor Di-Rect????

    Mag ook via info@hs-sound.nl
  • jadjong
    • Oct 2003
    • 654

    #2
    Vato is een van de DJ's die zijn collega's voor schut zet en zelfstandig terug naar 0dB gaat, om hem hoef je geen zorgen te maken. Tim Little nog nooit van gehoord.

    Comment

    • Timo B Geluidstechniek
      • Jun 2014
      • 456

      #3
      Direct werkt voor zo ver ik weet met Purple. Lijkt me dat die ook best een offerte kunnen uitbrengen voor het totale festival.....
      Distributeur Rational Acoustics (Smaart V8 Smaart DI2) ISEMcon microfoons en Fulcrum Acoustic voor Nederland (Dealer van 10Eazy?). http://www.timobeckmangeluidstechniek.nl

      Comment

      • qvt
        • Oct 2009
        • 721

        #4
        Originally posted by jadjong
        Vato is een van de DJ's die zijn collega's voor schut zet en zelfstandig terug naar 0dB gaat, om hem hoef je geen zorgen te maken. Tim Little nog nooit van gehoord.
        Inderdaad, heb het al meerdere malen gehad dat hij of zijn aanhang ff kwam zeggen dat hij "terug naar 0" gaat aan t begin van zn set. Prima kerel.
        There is no substitute for imagination

        Comment

        • Draad
          • Apr 2001
          • 122

          #5
          Purple komt 1 dezer dagen binnen. Was ook mijn eerste ingeving

          Comment

          • MarkRombouts
            • Jan 2005
            • 1391

            #6
            Met wat meer info over het festival kun je misschien ook wat meer zinnige reacties verwachten.
            Grootte terrein, bezoekersaantallen e.d.

            Comment

            • RayM
              • Jan 2006
              • 742

              #7
              Vato is een DJ die het snapt. Kunnen anderen iets van leren.
              Heerlijk die stilte

              Comment

              • Draad
                • Apr 2001
                • 122

                #8
                Hoofdzaak voor mij is hoe om te gaan met bepaalde DJ's. Sommige tips kunnen erg handig zijn als iemand ze kent.
                2e punt....een podium voor Di-Rect. Heeft een beetje onhandige afmetingen.
                (Sorry van de verwijderde post, hier nogal wat dingen gaande. Ff kop dr bij houden)

                Comment

                • renevanh
                  • Oct 2004
                  • 2371

                  #9
                  Waarom moet dat 13x10 zijn? Lijkt een vrij onlogische maat.

                  Tegelijk is dit een podium wat je op locatie gaat bouwen neem ik aan, dus dan maakt dat ook weer weinig uit.
                  Wel redelijk prijzig grapje meestal, podiumpje laten bouwen door Stageco/Gigant/enz.
                  Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                  Comment

                  • jadjong
                    • Oct 2003
                    • 654

                    #10
                    Dat podium hoeft geen 13x10 te zijn, 18x12 is ook prima.

                    Comment

                    • Draad
                      • Apr 2001
                      • 122

                      #11
                      Mij best 18x12, maar nu de prijs jadjong. Heb jij een goed idee?

                      @rene: rider Di-Rect
                      Last edited by Draad; 25-01-16, 21:53.

                      Comment

                      • Ws Soundexpresse
                        • Jun 2001
                        • 1007

                        #12
                        doe maar even een mailtje...
                        kan wel een roof leveren van 13x9, als je daar iets mee kan? helemaal netjes, met layherdeck eronder.
                        Sound-Light-Laser-Foam-Dancefloor

                        Comment

                        • jadjong
                          • Oct 2003
                          • 654

                          #13
                          Originally posted by Draad
                          Mij best 18x12, maar nu de prijs jadjong. Heb jij een goed idee?

                          @rene: rider Di-Rect
                          Geen idee, ik heb nog nooit een podium gebouwd. Vergeet niet om een degelijke FOH-tent en loadingdock erbij te bestellen, je wil geen trailer vol rotzooi via een trapje omhoog tillen. Mocht je PA gebruiken dat opgehangen wordt zal daar ook iets voor gebouwd moeten worden.

                          Comment

                          • MusicXtra
                            • Feb 2006
                            • 9316

                            #14
                            Komt er eigenlijk op neer dat je gewoon iemand met de nodige ervaring erbij zult moeten halen, je kennis opdoen op een forum is leuk, alleen is het bijna een minachting naar de vakmensen die dit kunnen.
                            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                            Comment

                            • Draad
                              • Apr 2001
                              • 122

                              #15
                              Originally posted by MusicXtra
                              Komt er eigenlijk op neer dat je gewoon iemand met de nodige ervaring erbij zult moeten halen, je kennis opdoen op een forum is leuk, alleen is het bijna een minachting naar de vakmensen die dit kunnen.
                              Wie doet er minachtend????
                              Lukt me niet om voor de organisatie zo'n podium te bemachtigen voor een prijs die hun ook aanstaat.
                              Ben overal offertes aan het opvragen, en dit zijn de serieuze mannen. Krijgen allemaal netjes de rider waar alles in beschreven staat.
                              Forum is tevens bedoeld om ervaringen uit te wisselen/kennis op te doen enz.
                              Als ik een bedrijf over het hoofd heb gezien is dit forum een welkome inlichtingenbron.

                              Comment

                              Working...