J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 3 Eerste 1 2 3 Laatste

Standaard

Mij best 18x12, maar nu de prijs jadjong. Heb jij een goed idee?

@rene: rider Di-Rect
    Laatst gewijzigd door Draad; 25-01-16 om 21:53.

Ingeschreven
    Oct 2003

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draad Bekijk Posts
    Mij best 18x12, maar nu de prijs jadjong. Heb jij een goed idee?

@rene: rider Di-Rect
    Geen idee, ik heb nog nooit een podium gebouwd. Vergeet niet om een degelijke FOH-tent en loadingdock erbij te bestellen, je wil geen trailer vol rotzooi via een trapje omhoog tillen. Mocht je PA gebruiken dat opgehangen wordt zal daar ook iets voor gebouwd moeten worden.

Standaard

Komt er eigenlijk op neer dat je gewoon iemand met de nodige ervaring erbij zult moeten halen, je kennis opdoen op een forum is leuk, alleen is het bijna een minachting naar de vakmensen die dit kunnen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicXtra Bekijk Posts
    Komt er eigenlijk op neer dat je gewoon iemand met de nodige ervaring erbij zult moeten halen, je kennis opdoen op een forum is leuk, alleen is het bijna een minachting naar de vakmensen die dit kunnen.
    Wie doet er minachtend????
    Lukt me niet om voor de organisatie zo'n podium te bemachtigen voor een prijs die hun ook aanstaat.
    Ben overal offertes aan het opvragen, en dit zijn de serieuze mannen. Krijgen allemaal netjes de rider waar alles in beschreven staat.
    Forum is tevens bedoeld om ervaringen uit te wisselen/kennis op te doen enz.
    Als ik een bedrijf over het hoofd heb gezien is dit forum een welkome inlichtingenbron.

Standaard

Mijn opmerking was niet beledigend bedoelt hoor, hooguit als advies omdat het organiseren van een evenement vaak veel te licht wordt opgevat.
    'Even' een podium, geluid en licht regelen en we kunnen los, vervolgens worden de mensen van licht, geluid en podium met allerlei onvoorziene problemen geconfronteerd.
    Terrein dat slecht toegankelijk is, aggregaat wat te licht is, programma waarbij twee 8 mans formaties achter elkaar optreden zonder ombouw tijd in de planning, "euhhh... Front of house? Het mengpaneel kan toch gewoon ook op het podium staan?" ,dat soort zaken bedoel ik.
    Vaak zijn het mensen die echt hun ziel en zaligheid in dat evenement steken maar simpel de kennis en ervaring missen, in die zin is het bijna een belediging voor de vakmensen omdat diegene denken dat ook wel even te kunnen.
    Dat is wat ik bedoel.

Standaard

Ze hebben mij er juist daarom bijgehaald.
    Aangezien de organisatie er niet zo veel kaas van heeft gegeten.
    Management, geluidsman(nen) verhuurbedrijven voor PA en licht worden er allemaal bij betrokken. (Is dus ook contact mee)
    Eigenlijk komt het erop neer of de bands ook akkoord met een iets ander podium/PA.
    In overleg (en dat is veel!) zijn er best wel mogelijkheden.
    Uiteraard blijven er minimum eisen.
    Ben er dus lekker druk mee, maar prijzen/wensen is best lastig.
    Heb nu redelijk wat offertes, alles vergelijken, en daarna in overleg een keuze maken.
    En die FOH wat je aanhaalde, precies! Niemand wist wat dat was. (Kwestie van eerst de ander laten praten, ben je gelijk wat wijzer)
    catering snap ik dus weer niks van.

En wat betreft de organisatie, ik woon in dat gehucht. (Is echt niet meer dan dat��)
    Laatst gewijzigd door Draad; 26-01-16 om 21:08.

Standaard

Je mag me een PM sturen, kan ook wel een aardig PA setje offreren.

Standaard

Willen eigenlijk alles (licht/geluid voor 3 podia) bij 1 bedrijf onderbrengen incl. overall manager.
    Lukt je dit?

Standaard

Jazeker, dat is geen enkel probleem.

Labels voor dit Post

Forum Rechten