iNuke 6000 dsp voor 2 M3215B Subs

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • DrumFreak
    • May 2014
    • 32

    iNuke 6000 dsp voor 2 M3215B Subs

    Beste forumleden,

    Ik heb nu al enige tijd de KW153 van QSC in bezit en helemaal niets op aan te merken. Omdat ik wat meer laag wilde heb ik voor een leuke prijs 2 Eric Audio subs erbij gekocht. ( meer info op http://www.hwc-er.nl/eric_audio/m-3215b-eric-audio/ )

    Ik ben nu aan het sparen voor een inuke 6000 of / dsp versie van behringer. Ben helemaal niet bekend met het afstellen van dsp. Heb altijd actieve speakers gehad totdat ik alleen verder ging.

    De verkoper van de subs raadde mij een versterker aan die minimaal 2 x 1200 watt op 4 ohm geeft. Ook tijdens het demo luisteren van de subs regelde de geluidstechnicus iets ( ik herinner me alleen iets met 32hz ) op de dsp apparaat wat de subs echt geweldig zwaar liet klinken.

    ik heb geen al te groot budget en wil het liefst uiterst 600 euro uitgeven voor een versterker. Mijn voorkeur gaat dus uit naar de Inuke 6000 dsp. Zou dit genoeg zijn om de subs ook te voorzien van genoeg power? iemand ervaring met de inuke 6000 dsp ?
    Tama Rocks !!!
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Misschien heb ik nog wat leuks voor je staan....
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • DrumFreak
      • May 2014
      • 32

      #3
      Hier mag een slotje op.

      Ik heb een crown Xti 4000 gekocht.
      Afgelopen zaterdag de subs even voorzien van wat laag. Geweldig apparaat werd nouwelijks warm kon het niet geloven.
      Tama Rocks !!!

      Comment

      • kvdb013
        • Nov 2010
        • 337

        #4
        Originally posted by DrumFreak
        Hier mag een slotje op.

        Ik heb een crown Xti 4000 gekocht.
        Afgelopen zaterdag de subs even voorzien van wat laag. Geweldig apparaat werd nouwelijks warm kon het niet geloven.
        Vind de xti 4000 helemaal niet "geweldig" voor het laag. Voor het mid en hoog daarintegen wel.
        Discussiƫren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Originally posted by kvdb013
          Vind de xti 4000 helemaal niet "geweldig" voor het laag.
          Ligt er maar net aan waartegen je refereert...
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          Working...