Problemen Soundcraft Si Compact 16

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • decibelontour
    • Feb 2014
    • 4

    Problemen Soundcraft Si Compact 16

    Ik heb nu een maand of 5 de mengtafel in gebruik en vrijdag was ineens de galm weg. Delay doet het nog wel dus heb alles op fabrieksinstellingen terug gezet en de show opnieuw vanaf de backup usb stick ingeladen maar nog steeds niks. Als ik nu een instelling wil wijzigen komt er een slotje in de display te staan maar is nooit geweest. Heb bij de security instellingen alles uitgevinkt maar nog steeds niet mogelijk iets aan te passen. Heb nu van de delay maar een galm geselecteerd en dat erkt maar kan maar 1 lexicon effect gebruiken van de 4, wie weet er raad ??

    Groeten Marco
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    #2
    Hoeveel stereo's heb je in gebruik?
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

    Comment

    • decibelontour
      • Feb 2014
      • 4

      #3
      1 voor mijn laptop en dan galm en delay en het 4e stereokanaal voor de galm op de inear..... er komt ook alleen signaal op kanaal 13 van de delay binnen en als ik naar de aux bussen ga dan krijg ik een slotje in de display te zien......
      Last edited by decibelontour; 04-07-15, 22:06.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Zou proberen er nieuwe firmware op te zetten en, voor je settings van je USB stick laadt, kijken of je dan wel alles kunt editen.
        Kun je dat dan wel, dan de settings opnieuw laden en weer kijken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • decibelontour
          • Feb 2014
          • 4

          #5
          Dat had ik ook al gedaan, staat nu 3.2 Build 7 op die ik bij soundcraft van de website had gehaald. Als ik de delay naar een ander kanaal zet knippert het lampje van de fx wel maar geen geluid op de schuif...
          Last edited by decibelontour; 05-07-15, 09:25.

          Comment

          • Olaf Duffhuës
            • Oct 2000
            • 2477

            #6
            Updaten helpt bij de Compact niet. Je zit vast aan totaal 32 inputs. Ik liep tegen dit probleem aan icm de MiniStagebox 32...Problem solved : upgrade naar de Preformer. Als je genoeg hebt aan 4 stereo's kun je ook de Expression proberen.
            Olaf Duffhuës

            **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

            Comment

            • bones2001
              • Aug 2003
              • 741

              #7
              Hoe bevalt die Performer wat betreft de geluidskwaliteit Olaf ?
              Zit hier te twijfelen tussen de Performer 2, de Impact 32 of de Midas M32.
              Mixen is net als schilderen.
              Een kwestie van de juiste kleuren mengen om een mooi schilderij te krijgen.

              Comment

              • Olaf Duffhuës
                • Oct 2000
                • 2477

                #8
                Mij bevalt ie goed! Ik heb niet vergeleken in klank dingetjes...Maar wat ik hoor van collega's, zou ie beter klinken, vooral de galmpjes. Maar dat is niet echt relevant bij mij, ik heb er een PCM96 aanhangen via EAS/EBU...��
                Olaf Duffhuës

                **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                Comment

                Working...