Nieuwe digimixer A&H

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    Nieuwe digimixer A&H

    Ook Allen & Heath brengt een 'grote' digimixer op de markt. De Dlive.
    Heerlijk die stilte
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    #2
    Gaan ze niet gewoon eerder de Ilive uitrangeren? Dat begint een beetje een bompa te worden onder de mengtafels.

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Originally posted by frederic
      Gaan ze niet gewoon eerder de Ilive uitrangeren? Dat begint een beetje een bompa te worden onder de mengtafels.
      Een nieuwe mixer serie (digico...) in een allen & heath jasje?
      Ziet er wel erg netjes uit.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Ziet er heel mooi uit, ik zie een trend van meer faders, uiteindelijk toch beter om met minder layers te werken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • rdreiers
          • Nov 2009
          • 407

          #5
          Input kant heeft maar 6 layers.

          ilive en dlive blijven naast elkaar lopen, zijn totaal verschillende prijs segmenten.

          dlive is meer de grotere broer van de ilive, ook de engine op het podium (wat digico niet heeft), en dan meer van alles.

          Comment

          • DJ Antoon
            • May 2005
            • 1681

            #6
            Originally posted by rdreiers
            dlive is meer de grotere broer van de ilive, ook de engine op het podium (wat digico niet heeft), en dan meer van alles.
            Zal niet lang duren voordat digico daar ook mee komt denk ik... Als op de console maar een reset knop blijft zitten zodat je windows opnieuw op kunt starten. (Zolang het nog geen linux is...)

            Comment

            • 4uss
              • Aug 2005
              • 578

              #7
              Originally posted by DJ Antoon
              Zal niet lang duren voordat digico daar ook mee komt denk ik... Als op de console maar een reset knop blijft zitten zodat je windows opnieuw op kunt starten. (Zolang het nog geen linux is...)
              De A&H GLD draait op Ubuntu, dus Linux. Ik weet niet hoe het met de dLive zit, maar de kans dat dat dan ook Linux is is wel groot.

              Comment

              • frederic
                • Jan 2006
                • 3511

                #8
                Ziet er alleszins wel goed uit. Als ze de eenvoud van werken van de ilive doortrekken zal het goed zijn.

                Comment

                • rdreiers
                  • Nov 2009
                  • 407

                  #9
                  de digico s21 is ook linux, zal wel langzaam standaard worden.

                  Comment

                  • Peter Vanhove
                    • Jun 2002
                    • 347

                    #10
                    Originally posted by frederic
                    Ziet er alleszins wel goed uit. Als ze de eenvoud van werken van de ilive doortrekken zal het goed zijn.
                    Ik heb er een paar weken geleden even mogen mee spelen.
                    Al het goede van de iLive hebben ze erin verwerkt, samen met al het goede van zowat alle andere tafels.
                    Onze 21 maanden geleden aangekochte Digico SD8 staat nu te koop want ik heb me meteen een S7000/DM64 besteld.
                    Last edited by Peter Vanhove; 16-06-15, 13:59.
                    Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                    Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

                    Comment

                    • DJ Antoon
                      • May 2005
                      • 1681

                      #11
                      Originally posted by Peter Vanhove
                      Onze 21 maanden geleden aangekochte Digico SD8 staat nu te koop want ik heb me meteen een S7000/DM64 besteld.
                      Dan zal dat wel geld gaan kosten...
                      De kans is groot dat er meer zijn die zo denken, kan me zo voorstellen dat de afschrijving dan wel hard gaat.

                      Comment

                      • showband
                        • May 2001
                        • 4524

                        #12
                        ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat het is dat je een nieuwe Digico SD8 er uit gooit voor een A&H?

                        wat missen jouw klanten aan die Digico SD8?

                        Dit is een serieuze vraag! Ik wil graag de rationale weten achter zo een enorme kapitaalvernietiging. Of kon je toevallig de Digico goed tweedehands kwijt?
                        lekker belangrijk!

                        Comment

                        • frederic
                          • Jan 2006
                          • 3511

                          #13
                          Originally posted by showband
                          ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat het is dat je een nieuwe Digico SD8 er uit gooit voor een A&H?

                          wat missen jouw klanten aan die Digico SD8?

                          Dit is een serieuze vraag! Ik wil graag de rationale weten achter zo een enorme kapitaalvernietiging. Of kon je toevallig de Digico goed tweedehands kwijt?
                          Voor rider acceptatie zal het alvast ook niet zijn.....

                          Comment

                          • Peter Vanhove
                            • Jun 2002
                            • 347

                            #14
                            Originally posted by showband
                            ik ben nu wel erg nieuwsgierig wat het is dat je een nieuwe Digico SD8 er uit gooit voor een A&H?

                            wat missen jouw klanten aan die Digico SD8?

                            Dit is een serieuze vraag! Ik wil graag de rationale weten achter zo een enorme kapitaalvernietiging. Of kon je toevallig de Digico goed tweedehands kwijt?
                            Waarom we hem wegdoen, niet iedereen is Digico minded, je zou er echt van verschieten hoeveel gerespecteerde techniekers er niets moeten van weten, maar dat heb je net zoveel met andere merken, net zoals met auto's, vrouwen, enz...

                            Rider acceptatie liggen wij echt niet wakker van, ik moet nog de allereerste tegenkomen die ons materiaal afkeurt om de een of andere reden.
                            Die dingen worden geschreven door mensen die meestal niet degenen zijn die het materiaal ook daadwerkelijk kopen, en er maar opzetten wat ze graag (eens willen) gebruiken, of waar ze enkel kunnen mee werken, of wat ze van een andere rider gekopieerd hebben.
                            Meeste riders zijn ook nog eens volkomen onrealistisch en/of onvolledig. Iemand die enkel maar merken vermeld is in mijn inzien niet echt goed bezig, zo zie je wel eens MERK A op een rider staan, zonder typevermelding of hoeveelheid. En dan staat daar een setje van MERK A veel te klein voor de job, slecht ingeregeld te krijsen enz.... terwijl ze ook een degelijke goede set van MERK B konden krijgen die niet op hun rider staat.
                            Ik zie dagelijks riders van nietsbetekenende bandjes (die zichzelf o zo belangrijk vinden), die SD7's, K1 enz... op hun rider zetten, maar nooit verder raken dan het 3x4m podium onder de kerktoren.
                            Of nog erger die naast de SD7 ook X32 zetten, maar wel een iLive afkeuren, gewoon omdat ze er nog nooit de tijd hebben voor genomen om er te leren mee werken of er een vooroordeel over hebben.

                            Ik heb die dLive lang voor hij werd aangekondigd in mijn handen gehad, en ik kan je verzekeren dat dit echt wel een keerpunt is voor A&H, waar hun concurrenten wel even van slikken, en wees maar gerust deze komt zeker op de riders
                            Import BeNeLux : TW AUDiO - ENTTEC - TECNARE
                            Import BeLux : HEIL SOUND - LOGIC SYSTEMS

                            Comment

                            • Olaf Duffhuës
                              • Oct 2000
                              • 2477

                              #15
                              Waar is nu die like button? �� Peter!
                              Olaf Duffhuës

                              **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

                              Comment

                              Working...