Leuk leesvoer

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    Leuk leesvoer

    B&W Sound
    Heerlijk die stilte
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Leuk marketing ding, zie al aan de hele samenstelling dat er al een aantal dingen niet goed gaan....
    Die miljoen is dus echt beter te besteden.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • Jan van Duren
      • May 2004
      • 204

      #3
      Originally posted by MusicXtra
      Leuk marketing ding, zie al aan de hele samenstelling dat er al een aantal dingen niet goed gaan....
      Die miljoen is dus echt beter te besteden.
      dag Sander,

      Wat gaat er allemaal niet goed? Ben benieuwd.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Originally posted by Jan van Duren

        Wat gaat er allemaal niet goed? Ben benieuwd.
        Erg veel. De fysieke afstand tussen het hoog, mid en low/mid is nogal groot waardoor je eigenlijk maar één sweetspot hebt, op iedere andere plek klopt de time-alignement al niet. De bovenste toppen staand door de onderste toppen heen te spelen met interferentie als gevolg, het systeem is niet symmetrisch waardoor het effect van die ene sweetspot nog eens versterkt wordt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kennelijk denkt B&W dat pro-audio mensen in dezelfde sprookjes geloven als de Hi-end liefhebbers. Leuk om te roepen dat de prijs van dit systeem een miljoen dollar is maar waar zit hem dat in? Keramische steuntjes onder de speaker kabels van 5000 dollar per meter? Of speciaal hout uit het B&W HIFI bos? De versterkers en processing zit het in ieder geval al niet in.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • sjig
          • May 2012
          • 909

          #5
          Beetje pa speaker kan nog wel een biertje of wat opvangen, dat hoef je hier niet te proberen :P

          Comment

          • SPS
            • Mar 2004
            • 1662

            #6
            't is ook maar een hobbyproject van wat B&W medewerkers lees ik...
            Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

            Comment

            • teunos
              • Feb 2008
              • 352

              #7
              Originally posted by MusicXtra
              Erg veel. De fysieke afstand tussen het hoog, mid en low/mid is nogal groot waardoor je eigenlijk maar één sweetspot hebt, op iedere andere plek klopt de time-alignement al niet. De bovenste toppen staand door de onderste toppen heen te spelen met interferentie als gevolg, het systeem is niet symmetrisch waardoor het effect van die ene sweetspot nog eens versterkt wordt en zo kan ik nog wel even doorgaan. Kennelijk denkt B&W dat pro-audio mensen in dezelfde sprookjes geloven als de Hi-end liefhebbers. Leuk om te roepen dat de prijs van dit systeem een miljoen dollar is maar waar zit hem dat in? Keramische steuntjes onder de speaker kabels van 5000 dollar per meter? Of speciaal hout uit het B&W HIFI bos? De versterkers en processing zit het in ieder geval al niet in.
              Ontwikkelingskosten is een ding, dat zit immera állemaal in dit ene setje.
              Overigens is naar binnen gericht niet eens zo slecht vergeleken bij naar buiten gericht. In dit geval lijkt het me echter inderdaad niet echt optimaal, maar of dat verschil gaat maken met deze natuurkundige troep betwijfel ik
              ''diamonds are forever''

              Comment

              • showband
                • May 2001
                • 4524

                #8
                dit soort marketing doen ze wel vaker.
                wie herrinert zich nog de Inuke boom?
                "de hardste Ipod speaker on the market"




                You can probably barely make it out in the image above, but there is actually an iPod touch mounted in that monstrosity. What you're looking at is the 8-foot wide, 4-foot tall, $30,000 iNuke Boom iPod dock from Behringer. At over 700 pounds and pumping out an inhumane 10,000 watts of deafening audio, the iNuke Boom is ready for its big public debut at the gadget circus that we call CES in January. We just hope that Everki shows up with that giant backpack from 2010's expo so we can lug home a review unit. Behringer will also be unveiling around 50 new products under its new consumer electronics sub-brand, Eurosound. But, we know you really just want more of the world's loudest iPod dock (to go along with your World's Largest Backpack) -- so head after the break for another pair of images and some PR.
                lekker belangrijk!

                Comment

                • vdlaanlichtengeluid
                  • Jun 2010
                  • 640

                  #9
                  hebben ze niet geowon een paar woonkamer zuiltjes in een "road ready" jasje gestoken?

                  Comment

                  • MusicXtra
                    • Feb 2006
                    • 9316

                    #10
                    Originally posted by vdlaanlichtengeluid
                    hebben ze niet geowon een paar woonkamer zuiltjes in een "road ready" jasje gestoken?
                    Ja, alleen zou ik het niet 'road ready' durven noemen.... Benieuwd hoe lang het duurt voor de domes ingedeukt zijn.
                    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                    Comment

                    • salsa
                      • Jan 2007
                      • 1315

                      #11
                      Kan niet anders als een grapje zijn.... Geen specs beschreven, leuke marketing artikel, maar wordt er niet warm of koud door!
                      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

                      Comment

                      • weller
                        • Nov 2013
                        • 13

                        #12
                        120.000 watt is de spec.

                        aangenomen dat daarvan ruim de helft naar de subs toe gaat praten we evengoed over ruim 2kW per 15". Dat lijkt me wat fors voor een HiFi driver.

                        Sander, belandt mijn mail in je spam-box? Ik vroeg je om het sturen van de presentatie van de cursus (29-5 en 2-6) maar krijg daar geen reactie op. Of is er een andere reden waarom je die niet wilt sturen?

                        Comment

                        Working...