Topic onzichtbaar

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    Topic onzichtbaar

    Hoe kan het dat ik dit topic niet zie in de lijst van het Live forum?
    Kennelijk zien anderen het wel gezien de reacties.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!
  • Revha
    • Apr 2013
    • 8

    #2
    Ik moet sinds een aantal dagen ook op refresh drukken (F5) anders laad de pagina niet goed. misschien een update geweest?

    Comment

    • vasco
      • Oct 2003
      • 2567

      #3
      Ik moet sinds de aanpassingen van dit forum na het inloggen eerst op F5 drukken om werkelijk de knop plaats een reactie te zien.

      Comment

      • Aart Rietveld
        • Aug 2004
        • 190

        #4
        Hier hetzelfde probleem, ik dacht afgelopen week dat het forum dood was omdat er al twee dagen niets geplaatst was. Na een F5 zag het er ineens weer levendig uit....

        Comment

        • vester86
          • Jul 2010
          • 164

          #5
          los van de onzichtbaarheid van sommige (nieuwe) topics, staan er ook een hoop topics qua data verkeerd. in bijna ieder subforum staan er topics bovenaan uit het jaar 2014, terwijl daar meteen onder topics uit 2015 staan

          Comment

          • sijbe
            • Aug 1996
            • 13

            #6
            De "F5 issues" lijken opgelost, althans hier. Kan zijn dat je je eerst even moet uitloggen en daarna weer inloggen.

            @vester86: Kun je een screen dump maken en deze naar mij toesturen? info@licht-geluid.nl

            Comment

            • vester86
              • Jul 2010
              • 164

              #7
              Originally posted by sijbe
              De "F5 issues" lijken opgelost, althans hier. Kan zijn dat je je eerst even moet uitloggen en daarna weer inloggen.

              @vester86: Kun je een screen dump maken en deze naar mij toesturen? info@licht-geluid.nl
              hai sjibbe.

              mijn fout, ik heb verkeerd gekeken.
              wat ik zag was de "datum gestart" vermelding, links in het scherm.
              rechts in het scherm staat de "datum laatste reactie" en die klopte gewoon wel.

              met vriendelijke groet,

              joris

              Comment

              Working...