Analoog - Nieuwe Soundcraft serie

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • RayM
    • Jan 2006
    • 742

    Analoog - Nieuwe Soundcraft serie

    In al het digitale geweld komt Soundcraft ook nog met nieuwe analoge mixers.

    Signature
    Heerlijk die stilte
  • qvt
    • Oct 2009
    • 721

    #2
    Tsja kleine mixers, die me verdacht veel aan een Behringer eurorack apparaat doen denken. Genoeg markt voor nog toch?
    There is no substitute for imagination

    Comment

    • Olaf Duffhuës
      • Oct 2000
      • 2477

      #3
      Klinkt raar, maar die miste ze en waarschijnlijk hebben ze het succes van de ZED serie gezien van Allen & Heath...:-)
      Olaf Duffhuës

      **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

      Comment

      • Podium Verhuur
        • Mar 2012
        • 480

        #4
        Juist die kleine tafels zijn zo fijn. Wij hebben veel van de voorgangers uit de EFX serie. Ideaal bij een spreker met mp3 speler icm 2 actieve speakers en een podium ;-)

        Comment

        • RayM
          • Jan 2006
          • 742

          #5
          Ik denk dat er zeker een markt voor is. Podiumverhuur geeft een mooi voorbeeld. Je geeft niet iedereen een digimixer mee, voor zover je die al in huis hebt. En die Soundcraft mixers zien er toch goed uit.
          Heerlijk die stilte

          Comment

          • MusicXtra
            • Feb 2006
            • 9316

            #6
            Zelfs de kleinste digitafel is zwaar overkill voor echt kleine klusjes, dit soort paneeltjes kun je de grootste leek nog mee op pad sturen.
            De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

            Comment

            • SPS
              • Mar 2004
              • 1662

              #7
              Toch een klein stukje digi erin... USB out voor alle kanalen tbv multitrackrecording! Mooie aanvulling op een analoge tafel
              Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

              Comment

              • vdlaanlichtengeluid
                • Jun 2010
                • 640

                #8
                Daarom heb ik gekozen voor een A&H Zed16FX lekker klein en gemakkelijk. Soundcraft komt er wel wat laat mee maar ze zijn weer vertegenwoordigd.

                Ten opzichte van de Zed vind ik hem er wel wat druk uit zien. Misschien zelfs al teveel toeters en bellen.

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  #9
                  Originally posted by SPS
                  Toch een klein stukje digi erin... USB out voor alle kanalen tbv multitrackrecording! Mooie aanvulling op een analoge tafel
                  Je zou haast verwachten dat de hele signaal verwerking dan ook digitaal is, AD converters zitten er al in...
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  • SH1000
                    • Dec 2009
                    • 220

                    #10
                    Net mixertje hoor, vooral de MTK versie. Net die extra AUX, Multi track USB, sweep mid, Hi-Z. Ik heb er zelf geen nodig maar het heeft precies wat je nodig hebt bij zo'n klein analoog mixertje.
                    Good is the enemy of Great
                    [Jim Collins]

                    Comment

                    Working...