Draadloos in ear, in meerdere landen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Lala
    • Sep 2008
    • 370

    Draadloos in ear, in meerdere landen

    Hallo allen,

    Het volgende:
    Band. Wireless In Ear. Optredens in Nederland. Optredens in Belgie. Optredens in Duitsland. Mogelijk optredens in Frankrijk.

    Nu hebben we ondervonden dat we met oude in ears in Nederland problemen hebben. Huren we nieuwe in ears, dan hebben we in Duitsland weer een probleem. Wat valt hier tegen te doen? Bestaat er In Ear via wifi oid?

    Ik hoor het graag!

    Mvg, hun Lichttechnicus
  • desolation
    • Jun 2012
    • 706

    #2
    Daarvoor heb je breedbandige toestellen nodig. De enige die ik weet die echt een brede tuning range heeft is Wisycom MTK952/MPR30 combo (330Mhz zender, 230Mhz ontvanger), zowel Shure PSM1000 als Sennheiser SK2000 hebben "maar" ongeveer 75Mhz tuning bandbreedte.
    Een andere oplossing is inderdaad te gaan werken in 2.4Ghz, jammer genoeg is er mij geen enkel degelijk merk bekend dat daar in-ear systemen in levert.

    Comment

    • showband
      • May 2001
      • 4524

      #3
      er zijn geen WiFi in-ear systemen. Volgens de suppliers zijn ze nog aan het knutselen om de delay van de AD / DA conversie kleiner te krijgen.

      deze dingen zijn bijvoorbeeld te koop. Maar alleen bruikbaar voor MP3 afspelen. Wegens de vertraging.
      lekker belangrijk!

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Originally posted by Lala
        Hallo allen,

        Het volgende:
        Band. Wireless In Ear. Optredens in Nederland. Optredens in Belgie. Optredens in Duitsland. Mogelijk optredens in Frankrijk.

        Nu hebben we ondervonden dat we met oude in ears in Nederland problemen hebben. Huren we nieuwe in ears, dan hebben we in Duitsland weer een probleem. Wat valt hier tegen te doen? Bestaat er In Ear via wifi oid?

        Ik hoor het graag!

        Mvg, hun Lichttechnicus
        Ik trap natuurlijk een open deur in, maar sommige artiesten komen ook met hun draadloze set nauwelijks van hun plaats. Dus als het kan is bedrade inear ook een oplossing.

        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        • Lala
          • Sep 2008
          • 370

          #5
          Ja, de drummer zit op bedraad in ear. De rest loopt echt rond, gaan het publiek in, en hebben een soort van B-stage act, dus moeten (helaas) draadloos zijn.

          Comment

          • speakertech
            • Jan 2008
            • 1696

            #6
            Originally posted by Lala
            Hallo allen,

            Het volgende:
            Band. Wireless In Ear. Optredens in Nederland. Optredens in Belgie. Optredens in Duitsland. Mogelijk optredens in Frankrijk.

            Nu hebben we ondervonden dat we met oude in ears in Nederland problemen hebben. Huren we nieuwe in ears, dan hebben we in Duitsland weer een probleem. Wat valt hier tegen te doen? Bestaat er In Ear via wifi oid?

            Ik hoor het graag!

            Mvg, hun Lichttechnicus
            Volgens mij zijn de hier gebruikte frequenties nog overal vrij.
            Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
            ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

            Comment

            • drbeat
              • Jun 2012
              • 671

              #7
              Wat ik niet zo goed snap is dat je als band nog investeert in draadloze systemen....

              je huurt die systemen voor een prikkie....wij huren het mocht t nodig zijn en wij oefenen met bedrade inear kastjes van fischer amps...op een X32 producer en de x32 android app voor op de telefoontjes....ieder stelt zijn eigen monitor in...en ik houd ze in de gaten kwa slim gebruik....

              voor optredens is er een vaste partner voor de complete set...voor de echt goedkope klusjes huren we een setje welke nog net buiten de probleemzone werkt...vaak zijn wij de enige met inear..laat staan draadloos dus is het een prima oplossing...

              ik zou zeggen huur de juiste frequentie per land...overal zijn er geluidsbedrijfjes....GOOGLE IS YOUR FRIEND...
              Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

              Comment

              • qvt
                • Oct 2009
                • 721

                #8
                Neem ff contact op met AED, heb je mooi materiaal en hun hebben vestigingen + support in al die landen.
                There is no substitute for imagination

                Comment

                • Lala
                  • Sep 2008
                  • 370

                  #9
                  Nouja, het is niet te doen om overal lokaal te huren. Er is geen tijd voor, en je betaald gewoon steeds de volle mep. De band heeft een licht en geluidsbedrijf en die wil voor de band investeren in een nieuw systeem, gezien er redelijk wat shows in een jaar zijn, maar dan moet het wel iets zijn waarbij je zeker weet dat het in elk land goed werkt. Ook al ben ik maar hun lichttechnicus, meezoeken kan geen kwaad

                  Comment

                  • rdreiers
                    • Nov 2009
                    • 407

                    #10
                    Dan zou ik zeggen neem een met audio electronincs matheijsen kontakt op.

                    Zij hebben een goede kennis in eigen huis met wat overal wel en niet kan.

                    Ook verkopen zij de wisycom systemen, zeer breedbandige systemen.

                    Hier kun je in mijn ogen het beste advies krijgen over iets wat overal werkt en ook over 5 jaar nog de meeste kans van werken heeft.

                    Richard

                    Comment

                    • T.O.P.
                      • Jun 2014
                      • 100

                      #11
                      Originally posted by rdreiers
                      Dan zou ik zeggen neem een met audio electronincs matheijsen kontakt op.
                      Mattijsen noemen ze ook wel- www.aem.nl/zenders
                      Last edited by T.O.P.; 24-10-14, 05:50.

                      Comment

                      Working...