DAP DVMP-150 USB probleem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Catane
    • Sep 2014
    • 5

    DAP DVMP-150 USB probleem

    Hallo Allemaal,

    Ik heb een tijd geleden een DAP DVMP-150 DVD/USB/SD player aangeschaft. Prima apparaatje, daar niet van. Alleen heb ik toch een probleem (hopelijk heel simpel en kijk ik er overheen, maar toch).

    Het apparaat moet vrijwel ieder muziekformaat op USB af kunnen spelen. Toch start het apparaat geen enkele usb op, oftewel hij leest ze niet. Heeft iemand enig idee hoe je de usb kunt aflezen met het apparaat? DVD's doet hij prima.

    Hopelijk is het iets simpels en is het makkelijk te verhelpen!
    Alvast bedankt voor de hulp!
  • SPS
    • Mar 2004
    • 1662

    #2
    Heeft ie het wel ooit gedaan?

    Hij kan usb sticks van max. 16GB aan! Gebruik je soms grotere?
    Last edited by SPS; 03-09-14, 15:30.
    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

    Comment

    • Catane
      • Sep 2014
      • 5

      #3
      Dat weet ik dus niet zeker meer. Ik heb hem nu denk ik zo'n 3 maand en dacht dat hij al eens met USB gebruikt was, al durf ik dit niet met zekerheid te zeggen. Het kan inderdaad bijvoorbeeld zijn dat die ingang gewoon niet werkt (fabrieksfout bijvoorbeeld), maar het lijkt me onlogisch vandaar dat ik hier eerst eens informeer of ik niet iets over het hoofd zie.

      Comment

      • SPS
        • Mar 2004
        • 1662

        #4
        en de 16G grens?
        Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

        Comment

        • Catane
          • Sep 2014
          • 5

          #5
          Ook aan gehouden, USB sticks met allemaal rond de 2 à 4GB eraan gehangen, geen resultaat.

          Comment

          • sjig
            • May 2012
            • 909

            #6
            Ook juiste bestandstype gebruikt? Als ik het zo snel lees kan de speler iig geen AAC aan.

            Comment

            • Catane
              • Sep 2014
              • 5

              #7
              Jazeker, alleen maar MP3 bestanden erop gehad, ook geen andere geprobeerd, maar de speler moet MP3 uiteraard prima kunnen afspelen.

              Comment

              • freek
                • Aug 2008
                • 238

                #8
                Hoe is de USB stick geformateerd? Probeer eens een stick te maken met FAT16 en FAT32 en kijk of 1 van deze het wel doet.

                Comment

                • Catane
                  • Sep 2014
                  • 5

                  #9
                  Heb inmiddels diverse dingen qua formateren geprobeerd, FAT & NTFS, maar geen resultaat. Ik had hem nog niet aan de TV gehad, nu wel en in het menu van het apparaat gekeken of je daar iets moet wijzigen zodat de USB opstart, maar ook dat niet.

                  Is het niet iets simpels wat ik over het hoofd zie? Of moet het apparaat zodra je de USB erin doet gelijk van DVD overstappen en de USB automatisch afspelen? Ik krijg hem in ieder geval nog altijd niet aan de praat..

                  Comment

                  Working...