Zijn we wéér de pisang?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Olaf Duffhuës
    • Oct 2000
    • 2477

    Zijn we wéér de pisang?

    http://www.fohonline.com/current-iss...aign=julyissueIk heb er even vluchtig overheen gelezen....Blijven ze nou aan de gang, of wat?
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**
  • daviddewaard
    • Mar 2008
    • 627

    #2
    Originally posted by Olaf Duffhuës
    http://www.fohonline.com/current-iss...aign=julyissueIk heb er even vluchtig overheen gelezen....Blijven ze nou aan de gang, of wat?
    volgens mij gaat dit over noord amerika
    A&h da is tog een supermarkt? en toch proberen sommige mensen er een bandje mee te mixen

    Comment

    • DJ Antoon
      • May 2005
      • 1681

      #3
      Hangt al een tijdje in de lucht. Ja misschien wel Noord Amerika, maar dat waait misschien wel over de oceaan.

      Om die reden heb ik ook maar wat in de 500MHz gekocht, spreiden van risico...
      We zullen nooit meer zo zeker zijn van frequenties als vroeger.

      Comment

      • renevanh
        • Oct 2004
        • 2371

        #4
        Was al deels bekend, in Europa zal dat in eerste instantie gaan om kanalen 51 tot 60 (710 - 790MHz), mogelijke veiling ergens tussen 2018 en 2020.
        Tijdens de WRC in 2015 wordt besloten of nog meer bandbreedte nodig is voor "G6" en zijn mogelijk de kanalen tussen 40 en 50 aan de beurt, maar dat is voorlopig nog niet aan de orde.
        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

        Comment

        • Olaf Duffhuës
          • Oct 2000
          • 2477

          #5
          Ik zag namelijk op Nu.nl dat Londen voor 2020 een 5G netwerk krijgt, maar kreeg niet gevonden over hoe en wat..vandaar..:-)
          Olaf Duffhuës

          **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

          Comment

          • arjenv
            • Mar 2012
            • 77

            #6
            Ga er maar vanuit, dat als er een frequentie is die verkocht kan gaan worden, deze verkocht gaat worden. Einde van het liedje is wel heel simpel: of terug naar microfoons met alleen kabels, of terug naar de heel oude frequenties. Gooi dus nooit je oude draadloze microfoons weg.:-), over een paar jaar zijn ze gewoon weer bruikbaar..omdat de oude frequenties wel verkocht zijn ( g3 en lager) maar niet meer gebruikt worden. :-)

            Comment

            • Paul10
              • May 2012
              • 122

              #7
              de pisang... daar gaat het wel een beetje op neerkomen, hier een intressant stukje. http://www.internetconsultatie.nl/to.../document/1175

              Verwachting is dat de "700Mhz" band zoals genoemd in 2018-2020 schoongemaakt word. daarbij de discussie over de 470 t/m 790 band betreft DVB.

              Comment

              • T.O.P.
                • Jun 2014
                • 100

                #8
                PMSE_NL lijkt me een leuke link hier....

                Comment

                • speakertech
                  • Jan 2008
                  • 1696

                  #9
                  Originally posted by arjenv
                  Ga er maar vanuit, dat als er een frequentie is die verkocht kan gaan worden, deze verkocht gaat worden. Einde van het liedje is wel heel simpel: of terug naar microfoons met alleen kabels, of terug naar de heel oude frequenties. Gooi dus nooit je oude draadloze microfoons weg.:-), over een paar jaar zijn ze gewoon weer bruikbaar..omdat de oude frequenties wel verkocht zijn ( g3 en lager) maar niet meer gebruikt worden. :-)
                  Uit nostalgie heb ik een BEYER setje bewaard op 36,7/37,1MHz. Komt wellicht nog een keer van pas
                  Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                  ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                  Comment

                  • frederic
                    • Jan 2006
                    • 3511

                    #10
                    Originally posted by speakertech
                    Uit nostalgie heb ik een BEYER setje bewaard op 36,7/37,1MHz. Komt wellicht nog een keer van pas
                    Ja met de frequenties kun je beter zelf van het podium naar het publiek lopen, en nazingen wat er op het podium gezongen werd.

                    Comment

                    • speakertech
                      • Jan 2008
                      • 1696

                      #11
                      Originally posted by frederic
                      Ja met de frequenties kun je beter zelf van het podium naar het publiek lopen, en nazingen wat er op het podium gezongen werd.
                      Beetje vreemd verhaal.
                      Speakertech
                      Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                      ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                      Comment

                      • renevanh
                        • Oct 2004
                        • 2371

                        #12


                        700MHz is dus vanaf 2020 onbruikbaar als dit doorgaat.
                        Raar verhaal over harmonisering: 823 - 832MHz willen ze harmoniseren voor PMSE, dat is de gap van 4G.
                        Als ik merk hoe slecht mijn Freeportjes (863 - 865MHz is Europees al geharmoniseerd) werken en last lijken te hebben van 4G beloofd dat niet veel goeds..
                        Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

                        Comment

                        • T.O.P.
                          • Jun 2014
                          • 100

                          #13
                          Originally posted by frederic
                          Ja met de frequenties kun je beter zelf van het podium naar het publiek lopen, en nazingen wat er op het podium gezongen werd.
                          Originally posted by speakertech
                          Beetje vreemd verhaal.
                          Speakertech
                          Ik vond het wel een goeie, qua humor, eigenlijk.

                          Comment

                          Working...