beste mobiele geluidssysteem

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • lucnac
    • Jul 2014
    • 3

    beste mobiele geluidssysteem

    Hallo,
    Ik ben op zoek naar een goed mobiele geluidssysteem. Ik wil hem graag meenemen naar het strand en er goeie volume in hebben zitten.
    Ik heb geen budget omdat ik niet zou weten welke prijs nou realistisch is voor een goede mobiele box. Ik hoop dat jullie mij tips en aanraders kunnen geven.
    Gr Luc
  • speakertech
    • Jan 2008
    • 1696

    #2
    Originally posted by lucnac
    Hallo,
    Ik ben op zoek naar een goed mobiele geluidssysteem. Ik wil hem graag meenemen naar het strand en er goeie volume in hebben zitten.
    Ik heb geen budget omdat ik niet zou weten welke prijs nou realistisch is voor een goede mobiele box. Ik hoop dat jullie mij tips en aanraders kunnen geven.
    Gr Luc
    Dan is de eerste vraag terug, hoeveel KVA kan de dieselgenerator leveren.
    Voor een stabiele voeding moet je ergens boven 20KVA beginnen.

    Speakertech
    Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
    ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

    Comment

    • lucnac
      • Jul 2014
      • 3

      #3
      Ik weet niet waar je het over heb. Maar ik heb het over bijvoorbeeld een ion block rocker. Ik weet niet of u ook in deze categorie zit?
      Gr luc

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Volgens mij moet je dan gewoon bij BCC, Saturn of een willekeurige andere winkel naar binnen lopen en niet op een pro licht en geluidsforum gaan zoeken.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • VrijeVogel
          • Nov 2013
          • 107

          #5
          Of een bouwinstructie 'krat radio' zoeken....

          Meende dat Bose ooit een compacte serie op accu heeft gehad...

          Comment

          • NesCio01
            • May 2010
            • 1987

            #6

            en dat hoort hier dus eigenlijk niet thuis,
            maar we helpen iedereen nu eenmaal graag

            Het is de Dewalt DCR016, kwam m op inet tegen voor € 150,=

            suc6

            grtz

            Nes
            Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

            Comment

            • frederic
              • Jan 2006
              • 3511

              #7
              De beste mobiele PA Cd-box-Micro alles-in-een systeem die ik ken is van Monacor.

              monacor txa 1002cd Is wel niet goedkoop, maar als je dat dingetje hoort weet je waarom het niet goedkoop is.
              Last edited by frederic; 07-07-14, 00:01.

              Comment

              • Graniet
                • Sep 2009
                • 33

                #8
                Sennheiser LSP500 of LSP500 pro. Niet goedkoop, maar dan heb je ook wel wat.
                Kun je nog uitbreiden met draadloze ontvangers voor allerlei doeleinden ook.
                Alle problemen van de wereld kunnen opgelost worden met 2 dingen ; WD40 en Gaffa. Als het vast zit en het moet los, WD40. Als het los zit en het moet vast, Gaffa.

                Comment

                • lucnac
                  • Jul 2014
                  • 3

                  #9
                  Dan zal ik toch een winkel in gaan lopen. Heel erg bedankt voor jullie suggesties!!

                  Comment

                  • Robert H
                    • Jan 2006
                    • 378

                    #10
                    Originally posted by lucnac
                    Ik wil hem graag meenemen naar het strand en er goeie volume in hebben zitten.
                    Waar is het precies voor? Om muziek te draaien voor een (grote) groep strandgangers, dus op een soort evenement? In dat geval ben ik het met de mensen hierboven eens. Kijk eens bij wat webwinkels of stap naar een speciaalzaak. Niet onbelangrijk in je keuze is de vraag of je ter plekke een 230V-aansluiting hebt. Zonder netstroom ben je een stuk minder flexibel qua aanbod.

                    Of is het gewoon om gezellig met je vrienden een stevige bak muziek te kunnen draaien op het strand? In dat geval kan ik je enkel adviseren om weg te blijven uit het noorden van het land. Je zou namelijk een strand kunnen treffen waar ik vlakbij lig te genieten van de rust en het mooie weer.

                    Comment

                    • frederic
                      • Jan 2006
                      • 3511

                      #11
                      @Robert H, zolang er niet teveel Hollanders in de buurt zijn kan je dat wel vinden.
                      Indien niet, is zo een bak veel minder storend

                      Comment

                      • NesCio01
                        • May 2010
                        • 1987

                        #12
                        Originally posted by Robert H
                        In dat geval kan ik je enkel adviseren om weg te blijven uit het noorden van het land. Je zou namelijk een strand kunnen treffen waar ik vlakbij lig te genieten van de rust en het mooie weer.
                        +10

                        Ook noise boys hebben recht op rust in heel Nederland (en daarbuiten)!

                        grtz

                        Nes
                        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                        Comment

                        • SPS
                          • Mar 2004
                          • 1662

                          #13
                          Vroegah nam je daar een ghettoblaster voor mee op je schouder...
                          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

                          Comment

                          • vasco
                            • Oct 2003
                            • 2567

                            #14
                            Net als tegenwoordig op de openbare weg, hoor je om je heen van alles door elkaar omdat de mobieltjes als portable openbare muziekspelers worden gebruikt. Waarom moeten mensen andere mensen lastig vallen met hun "(wan)smaak" in het openbaar?

                            Comment

                            • speakertech
                              • Jan 2008
                              • 1696

                              #15
                              Originally posted by vasco
                              Net als tegenwoordig op de openbare weg, hoor je om je heen van alles door elkaar omdat de mobieltjes als portable openbare muziekspelers worden gebruikt. Waarom moeten mensen andere mensen lastig vallen met hun "(wan)smaak" in het openbaar?
                              Daar ligt een taak voor BUMA/STEMRA en dergelijke instanties.
                              Je produceert muziek in het openbaar en /of voor meerdere mensen hoorbaar. Een paar fikse boetes en het zal over gaan.

                              Speakertech
                              Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
                              ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

                              Comment

                              Working...