Versterker informatie gezocht?

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ivan2912
    • Jun 2012
    • 69

    Versterker informatie gezocht?

    Hoi allemaal,
    Ik heb al een paar jaar en tweetal versterkers liggen maar ik heb mij eigenlijk nooit verdiept in de specs aangezien ze in de kast lagen. Nu ben ik toch wel geïnteresseerd of iemand wat over ze kan verstellen aangezien er nergens iets op internet staat.



    Het enige dat ik weet is dat ze prof sound systems zijn. Ze zijn 2x180w met een bridge functie en zijn gemaakt in Frankrijk.

    Weet iemand iets over deze versterker?

    ivan
  • renevanh
    • Oct 2004
    • 2371

    #2
    Ik zou het op het forum van hun site vragen...

    Neem het leven niet te serieus, je overleeft het toch niet...

    Comment

    • salsa
      • Jan 2007
      • 1315

      #3
      Volgens mij is dit van PROFSOUND uit Spanje, wat later omgedoopt is in Audience Delight, opgericht door Nederlanders destijds..

      Fairlight heeft dit volgens mij in de jaren 90 gevoerd..Nietveel meer te vinden over Profsound Spain.
      [FONT=Arial]No trees were harmed in the writing of the e-mail, but millions of electrons were terribly inconvenienced[/FONT][FONT=Arial].[/FONT]

      Comment

      • DJ Antoon
        • May 2005
        • 1681

        #4
        Originally posted by salsa
        Volgens mij is dit van PROFSOUND uit Spanje, wat later omgedoopt is in Audience Delight, opgericht door Nederlanders destijds..

        Fairlight heeft dit volgens mij in de jaren 90 gevoerd..Nietveel meer te vinden over Profsound Spain.
        Volgens mij is dit van destijds PROF SOUND uit veldhoven. Moet ergens een topic over zijn van wat jaren geleden.

        Deze bijvoorbeeld:
        Last edited by DJ Antoon; 20-06-14, 18:59.

        Comment

        • pilot
          • Nov 2003
          • 267

          #5
          100% zeker dat deze van prof sound in Veldhoven komen.ik heb nog w binnen gehad met dat logo en die kwamen er ook vandaan met daarin fostex speakers. .
          master-qsc en de rest

          Comment

          Working...