Hulp opzetten akg sr 450

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • dva-nl
    • Dec 2009
    • 6

    Hulp opzetten akg sr 450

    Hi all, ik heb problemen met het juist aansturen van 12 akg sr 450 headsets. Via de standaard aansluiting krijg ik op headset 7 en 11 constant ruis en peaks. Ik snap niet goed hoe dat komt. Op de zender kan je niks aanpassen en het IR systeem heb ik nog niet onder de knie. Is er iets dat ik kan proberen om achter een defect te komen?
    Sounds like ...
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

    #2
    Originally posted by dva-nl
    Hi all, ik heb problemen met het juist aansturen van 12 akg sr 450 headsets. Via de standaard aansluiting krijg ik op headset 7 en 11 constant ruis en peaks. Ik snap niet goed hoe dat komt. Op de zender kan je niks aanpassen en het IR systeem heb ik nog niet onder de knie. Is er iets dat ik kan proberen om achter een defect te komen?

    Bij het werken met 12 wirelesssets komt het kiezen van de juiste frequenties
    erg nauw, ik zou hier dus zeker goed op inzetten.

    Verder even goed kijken in welke frequentieband je aan het werk bent.
    Is dit de band die verkocht is voor 4g/dig TV (>790Mhz), dan heb je
    grote kans dat daar een storing vandaan komt.

    Ik heb zelf geen ervaring met AKG, maar is er advies sheet voor frequenties,
    of kun je het systeem zelf laten meten wat waar vrij is?

    grtz

    Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

    Comment

    • dva-nl
      • Dec 2009
      • 6

      #3
      We hebben bewust twee banden gekocht omdat er inderdaad weinig ruimte is anders. We hadden vroeger ook twee banden maar dat was met Sennheiser. Met AKG heb ik geen ervaring. We hebben ons laten adviseren bij Bax-Shop en heb daar eigenlijk nooit problemen gehad qua advies. Het vervelende is dat het soms even werkt en dan weer gaat ruizen. Lijkt mij een frequentie probleem maar hoe pas je dat aan bij AKG?
      Sounds like ...

      Comment

      • speakertech
        • Jan 2008
        • 1696

        #4
        Originally posted by dva-nl
        We hebben bewust twee banden gekocht omdat er inderdaad weinig ruimte is anders. We hadden vroeger ook twee banden maar dat was met Sennheiser. Met AKG heb ik geen ervaring. We hebben ons laten adviseren bij Bax-Shop en heb daar eigenlijk nooit problemen gehad qua advies. Het vervelende is dat het soms even werkt en dan weer gaat ruizen. Lijkt mij een frequentie probleem maar hoe pas je dat aan bij AKG?
        Lijkt me handiger als je met je vraag naar BAX shop gaat. Zij hebben je toch ook geadviseerd en moeten als leverancier instaan voor de goede werking.........


        Speakertech
        Je mag niet simpel een vraag beantwoorden, uitgaande van wat jij weet, maar wat de vraagsteller (nog meer) niet weet en dat is best lastig...
        ¿ɹooʌ ƃuıssɐdǝoʇ uǝǝ ɹǝıɥ sı

        Comment

        • SPS
          • Mar 2004
          • 1662

          #5
          de sr450 serie werkt met een scanfunctie voor het bepalen van een vrije frequentie.
          Ik zou zeggen RFM!
          Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

          Comment

          • dva-nl
            • Dec 2009
            • 6

            #6
            Ik ga ze opnieuw laten scannen, kijken of het helpt, alvast bedankt allemaal
            Sounds like ...

            Comment

            Working...