Roland S2416

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • NesCio01
    • May 2010
    • 1987

    Roland S2416

    Ik kreeg vanmiddag van m'n leverancier een tip:

    Roland S 2416

    een D-rack met 24 in en 16 uit

    heb ik deze nu tot nu toe gemist
    of is tie echt fonkelnieuw..........?

    iig, zou het zo maar kunnen,............




    grtz

    Nes
    Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Die is idd fonkelnieuw.
    Pre-amps zijn dus ook volledig nieuw en schijnen nog beter te klinken als die in de 1608.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • jakkes72
      • Dec 2003
      • 1015

      #3
      Ben wel benieuwd of er met deze ook problemen zijn met de oudere Sennheiser EW in ear sets... Verder ziet het er goed uit!
      Vooral het aantal in/out puts zou een reden zijn.
      @Nescio: Voor gebruikers met een M200 is deze helemaal mooi door de ingebouwde REAC merge functie:
      1 REAC stream/kabel naar de M200, 1 naar een andere S1608 bv, en je hebt 40 analoog in, 8 AES inputs, 24 analoog uit en 8 AES outputs. (Als ik het allemaal goed gelezen heb in op de site... http://www.rolandsystemsgroup.com/pr...8#.UydKaryQbFw )

      Comment

      • NesCio01
        • May 2010
        • 1987

        #4
        Originally posted by jakkes72
        Ben wel benieuwd of er met deze ook problemen zijn met de oudere Sennheiser EW in ear sets... Verder ziet het er goed uit!
        Vooral het aantal in/out puts zou een reden zijn.
        @Nescio: Voor gebruikers met een M200 is deze helemaal mooi door de ingebouwde REAC merge functie:
        1 REAC stream/kabel naar de M200, 1 naar een andere S1608 bv, en je hebt 40 analoog in, 8 AES inputs, 24 analoog uit en 8 AES outputs. (Als ik het allemaal goed gelezen heb in op de site... http://www.rolandsystemsgroup.com/pr...8#.UydKaryQbFw )
        Ik zou met de 24/16 op de M-200i al helemaal uitkomen i.c.m.
        6 zenders die local (on dock) gaan. Da's 30 en dan blijven er
        2 kanalen over voor fx.

        grtz

        Nes
        Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

        Comment

        • drbeat
          • Jun 2012
          • 671

          #5
          Originally posted by NesCio01




          laat net dat ding zien op mijn pc aan mijn vrouw... zeg zo gekstekende weg... kijk... die wil ik... met deze mixer:
          krijg ik t antwoord....jaja...blijven dromen kerel...blijven dromen... als het schip met dubbeltjes over vaart....
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

          Comment

          • purplehaze
            • Jul 2004
            • 692

            #6
            Lijkt me een ideaal apparaat die S2416, ben benieuwd naar de prijsstelling.
            Ter vergelijk de prijs van de S3208 werd ik nog niet zo vrolijk van een paar jaar geleden (rond de 4k).
            Vanwege concurrentie-overwegingen zal de prijsstelling wel wat aangenamer zijn vermoed ik.

            Comment

            • NesCio01
              • May 2010
              • 1987

              #7
              Originally posted by purplehaze
              Lijkt me een ideaal apparaat die S2416, ben benieuwd naar de prijsstelling.
              Ter vergelijk de prijs van de S3208 werd ik nog niet zo vrolijk van een paar jaar geleden (rond de 4k).
              Vanwege concurrentie-overwegingen zal de prijsstelling wel wat aangenamer zijn vermoed ik.
              Van horen zeggen komt de S-2416 uit op ergens rond de 2k
              (mss kan RSG een prijs bevestigen?)

              grtz

              Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

              Comment

              • purplehaze
                • Jul 2004
                • 692

                #8
                Originally posted by NesCio01
                Van horen zeggen komt de S-2416 uit op ergens rond de 2k
                (mss kan RSG een prijs bevestigen?)

                grtz

                Nes
                Rond de 2k zou een nette prijs zijn, we gaan het beleven.

                Comment

                • MusicXtra
                  • Feb 2006
                  • 9316

                  #9
                  Ik heb ook uitgebreid gekeken naar de 2416, mij is verteld dat de going prijs € 2199,- gaat worden.
                  Verder heeft het ding 8 AES/EBU I/O en 2 REAC poorten, de ene wordt gebruikt om hem aan de FOH tafel te knopen, de ander kan gebruikt worden om extra REAC device zoals een monitortafel of extra digital snake op aan te sluiten.
                  De pre-amps zijn nieuw en schijnen erg goed te klinken, er zit een Word clock aan boord en tot slot is ie mechanisch zeer stil.
                  De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                  Comment

                  Working...