J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 1 van de 3 1 2 3 Laatste

Standaard inregelen Electro Voice Dx38 voor EV Xsub + Rx212 en Rx118

Goedendag,

Ik draai met diverse sets EV, bestaande uit 4 stuks EV X-sub met 4 x EV Rx212 en soms met Rx118 met Rr212.
    Als versterkers gebruik ik de CP3000s en CP2200, verder een DX38 per set en een Klark DN360.

Een jaar of 8 geleden zijn deze sets eens een keertje voor mij ingesteld maar toen nog voor alleen de Rx118 en ook de Rx112. Ondertussen is er vast wel nieuwe firmware voor de EV Dx38. Kortom: er klopt vast niet veel meer van de instellingen. Zelf heb ik niet genoeg verstand van alle mogelijkheden van de EV Dx38 dus ik ben eigenlijk op zoek naar een ervaren techneut die een paar mooie presets voor mij wil instellen. Waar zou ik hier voor terecht kunnen?

Standaard

Stuur me maar een PM, ik kan dat voor je doen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Standaard

Ik kan je vast een basis geven qua presets:
    http://pdf.textfiles.com/manuals/STA...x38%20Presets/ (QRX 112 & 212 staan hierin)

http://www.electrovoice.com/downloads.php?type=Preset (X-Sub staat onder X-line)

In het parent directory van de 1e link ook wel wat interessante dingetjes.

Wat betreft je versterkers: Je komt met die 2200 en 3000s wel vermogen tekort: Door gegoochel met vermogens door EV moet je op de plek van de 2200 de 3000s hebben en op de plek van de 3000s moet je de 4000s hebben. Dan komt het overeen met respectievelijk de P2000 en de P3000.
    Laatst gewijzigd door Outline; 17-12-13 om 16:54.

Standaard

Neem contact op met E-Audio Benelux, de presets die Outline noemt zijn de Amerikaanse van E.V. Als je de set goed wilt laten klinken raad ik je aan om die in te laten regelen door een systeemtech die bekend is met E.V. Dit kost je wel wat maar hier gaat een wereld voor je open. Wat Outline aangeeft van je amps klopt. de subs zijn 1200 watt per stuk. dus het versterker vermogen is bij lange niet optimaal om jou subs te voeden. Wil je meer informatie dan neem maar contact met ons op.

Laatst gewijzigd door Outline; 19-12-13 om 02:44.

Standaard

Ik heb inmiddels contact met Sander en er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outline Bekijk Posts
    Zo niet, hangen we Sander hier publiekelijk op het Forum te drogen!
    Heb inmiddels in al die jaren al een aardig dikke huid van alle kritiek die ik hier krijg, tot nu toe is het nog niemand gelukt om me onderuit te trekken.
    Dus laat de 'deskundige' azijnpissers ook nu maar komen hoor.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Ingeschreven
    Nov 2010

Standaard

Ik ken Sander niet persoonlijk, maar ik durf toch wel
    met zekerheid te zeggen dat deze jonge verstand van zaken heeft.
    anders begin je niet je eigen speaker merk mag ik aannemen!!!
    Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

Labels voor dit Post

Forum Rechten