Huren kerstviering school

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • TimvdHoek
    • Nov 2013
    • 1

    Huren kerstviering school

    Hallo iedereen,

    Ik zal mij even voorstellen. Ik ben Tim, nieuw op dit forum, ben 15 jaar, en doe de techniek bij mij op school.

    Voor de kerstviering op school wil ik jullie hulp vragen met wat wij aan licht het beste kunnen huren.
    Het budget ligt rond de 500 euro.

    Dit is de plattegrond van de aula:


    De afmetingen zijn ongeveer 20 bij 30 meter.
    Alles speelt zich af op het podium in het midden, dit is een soort boksring. Het podium naar de catwalk toe wordt alleen gebruikt voor het op en af lopen. Het lichtblauwe gedeelte op het podium is bestemd voor de schoolband. Het publiek komt aan de linker en rechterkant van het podium te zitten.

    Ik dacht er zelf aan om aan beide kanten van het podium een par set neer te zetten, dat zijn de groene blokjes op de tekening. En voor het podium een statief met truss met daaraan 4 theaterspots. Langs de rand van het podium een aantal sunstrips. Op school zijn er 8 losse parren aanwezig, deze wilde ik gebruiken om de band uit te lichten. De vorm van het podium is niet echt ideaal om makkelijk uit te lichten, dus misschien hebben jullie wel hele andere ideeen? Graag geen movingheads, daar is geen budget voor, en alles moet simpel te bedienen zijn, er is geen tijd om lang voor te programmeren. De viering zelf zal vooral bestaan uit sketches en zang.

    Ik hoop dat ik alles duidelijk heb uitgelegd, dit is de eerste keer dat ik een topic open, dus als er iets niet duidelijk is pas ik het aan.

    Groeten, Tim
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Welkom Tim, je topic staat alleen verkeerd, dit is het deel voor geluidstechniek en niet voor licht.
    Misschien dat een moderator je topic even wil verplaatsen.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    Working...