CDJ 2000 Nexus is Langzaam

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • glennwestlander
    • Aug 2009
    • 91

    CDJ 2000 Nexus is Langzaam

    Beste lezers,

    Een half jaar geleden heb ik een setje CDJ 2000 Nexus'jes gekocht, en was hier in eerste instantie heel tevreden mee. De oude 1000's de deur uit gedaan en aangezien we niet achter wilde lopen toch gelijk maar het nieuwste setje gekocht.

    Na een tijdje begon 1 van de 2 CDJ's een aantal kleine Bugs te hebben, hij reageerde net niet lekker etc. wij hadden zelf het idee dat dat kwam doordat het een nieuw apparaat is en er dus kleine bugs in de firmware zouden kunnen zitten.

    We hebben dit geprobeerd op te lossen via de nieuwe firmware die elke keer uit kwam, Netjes geïnstalleerd via de handleiding en de firmware was up to date.

    Nu heb ik op dit moment een heel groot probleem, de cdj is onwijs langzaam en reageert voor geen meter. Gisteren heeft het welgeteld 20 minuten geduurd voordat ik in mijn (gerekordboxte) usb was en een nummer af kon spelen. Er komt in het display een rond icoontje met 'wait' te staan, maar vind het toch heel gek dat dat 20 minuten moet duren terwijl ik bij de andere nog geen 5 seconde bezig ben een nummer aan te zetten.

    Ondertussen heb ik de cdj een aantal keer gereset maar dat mocht ook niet helpen.

    Dit probleem heb ik nog niet vaker gehoord bij andere deejays om mij heen of licht en geluid bedrijven, en hoop dat jullie een oplossing hebben.

    Groeten,

    Glenn
  • Podium Verhuur
    • Mar 2012
    • 480

    #2
    Ik zou hem maar gewoon terug naar de dealer sturen. Daar heb je garantie voor. Zonde van je tijd en energie.

    Comment

    • MusicXtra
      • Feb 2006
      • 9316

      #3
      Ff openschroeven, voedingsspanning nameten, de laser schoonmaken en afstellen en de USB contactjes met een klein schroevendraaiertje een beetje meer voospanning geven.
      Is dat je teveel werk dan is het beter om ff aanspraak te maken op je garantie.
      De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

      Comment

      • glennwestlander
        • Aug 2009
        • 91

        #4
        Ik denk dat ik hem dan toch maar even terug stuur, voordat ik het dan toch nog zelf stuk ga zitten maken!

        Toch bedankt voor de Reacties!

        Comment

        • Stefan
          • Jun 2003
          • 27

          #5
          'Traagheid' met rekordbox devices heb ik alleen nog meegemaakt met brakke usb-sticks. Heb je het al eens me een andere stick geprobeerd?

          Comment

          • MaartenV
            • Dec 2011
            • 10

            #6
            Het kan ook in een van je netwerkkabels zitten of in je hub/switch

            Grtz Maarten

            Comment

            • glennwestlander
              • Aug 2009
              • 91

              #7
              Tot nu toe alles geprobeerd, nieuwe usb sticks, nieuwe sd kaart etc. de cdj ligt nu bij pioneer. Hopen dat daarna het probleem is opgelost!

              Comment

              Working...