Subdag 9 juni Almelo.

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Gast1401081
    • Mar 2001
    • 7999

    Subdag 9 juni Almelo.

    Ja, sarcasme....no way.

    9 juni in Almelo, ik denk vanaf 9 uur in de ochtend bouwen, ik denk dat de koffiemachine die dag buiten staat, ik weet dat ik tussendoor een kort college Sub ga geven , en dat ik een aantal grapjes van theorie naar praktijk ga brengen.

    Verder mogen we hard, wegens geen buren, en mag iedereen een bepaalde tijd zijn eigen setje fulltime range laten horen, beetje zoals de frankfurter messe demo, zeg maar.. Je moet wel selfsupporting zijn qua steigers en alu enzo, krachtstroom tm 3x25a aanwezig, kortom: leef je uit.
  • Timo Beckman
    • Jul 2006
    • 1298

    #2
    Sorry Guus Meeuwis heeft dan weer een feestje . Mag km maken in het PSV stadion

    Comment

    • Outline
      • Feb 2006
      • 1434

      #3
      Vooralsnog zeg ik nu dat ik aanwezig ben. De kalender is nu iig nog leeg...

      Ben er niet om 9 uur maar neem ook niks mee dus wat is dan een mooie tijd? Is toch ongeveer 105 minuten rijden... Verder zou ik het appreciëren als er ook normale (Earl Grey of English Blend) thee aanwezig is. Ben niet zo van de koffie...

      Comment

      • showband
        • May 2001
        • 4524

        #4
        ik hoor binnenkort of ik die dag op Misturita! brussel moet klussen. Anders Lijkt het mij top om met een doos koekekn eens een bakkie te doen.

        Meer dan een set forumsubs kan ik niet inbrengen alleen. Muzikanten moeten geen spullen kopen
        lekker belangrijk!

        Comment

        • MusicXtra
          • Feb 2006
          • 9316

          #5
          Kom ik wel weer met mijn Prospect setje.
          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

          Comment

          • Hilco
            • Oct 2009
            • 16

            #6
            Lijkt mij wel leuk eens te komen luisteren en te kijken. Desnoods heb ik nog 1-4 DAP x15b subjes als daar interesse voor is.

            Comment

            • Revha
              • Apr 2013
              • 8

              #7
              Ik wil ook graag aan komen op 9 juni.
              Ik kan 2 RCF TTS18A subs meebrengen.

              Comment

              • NesCio01
                • May 2010
                • 1987

                #8
                Ben op tour en niet echt in de buurt.
                Voor mij dus helaas weer niet.

                grtz

                Nes
                Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

                Comment

                • kvdb013
                  • Nov 2010
                  • 337

                  #9
                  Jammer dat het zo'n pokke eind weg is.
                  Discussiëren is kennis uitwisselen, ruziemaken is onwetendheid uitwisselen

                  Comment

                  • SPS
                    • Mar 2004
                    • 1662

                    #10
                    Originally posted by kvdb013
                    Jammer dat het zo'n pokke eind weg is.
                    Wat nou pokke-eind...Cruisecontrol = ON; max 2 uurtjes later: Bingo!............Jammer alleen dat ik dan in de Bernini extresse zit helaas.....
                    Geluid doen is leuk, maar licht ontwerpen is pas Echt leuk!

                    Comment

                    • 2mancrew
                      • Feb 2010
                      • 96

                      #11
                      [QUOTE=**************;596558]Ja, sarcasme....no way.

                      9 juni in Almelo, ik denk vanaf 9 uur in de ochtend bouwen, ik denk dat de koffiemachine die dag buiten staat, ik weet dat ik tussendoor een kort college Sub ga geven , en dat ik een aantal grapjes van theorie naar praktijk ga brengen.


                      Schrijft zich voor het college van Prof. Dr. Mac. Gyver.
                      Neemt nu wel een flapjap voor de aantekeningen .

                      Oh Ja vergeet de zonnebril en de insmeeer spullen tegen rode huid en dergelijke niet.......
                      ff knutselen met hout en speakers : resultaat 4 subwoofers

                      Comment

                      • djspeakertje
                        • Oct 2008
                        • 1912

                        #12
                        Hoppa:
                        Zondag+dichtbij+subdag=gaan. Eindelijk.

                        Ik ben er dus, neem de flaptop mee voor aantekeningen/muziek etc. (virtueel synthesizertje met wat sinusjes eventueel).
                        Ik breng geen subs mee, domweg omdat ik geen subs heb.

                        Gaan we ook bezig met dingen als directionele subs toevallig?


                        Daan
                        I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                        I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                        Comment

                        • MusicXtra
                          • Feb 2006
                          • 9316

                          #13
                          Hahaha, het heeft ff geduurd maar nu ben je er dan toch een keer bij Daan.
                          Ja, volgens mij heeft McGyver plannen om iets met directionele subs te gaan doen.
                          De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                          Comment

                          • djspeakertje
                            • Oct 2008
                            • 1912

                            #14
                            Kijk, das fijn.

                            @Mac: Is de afstand van het dichtstbijzijnde station tot de locatie te lopen/fietsen? Of kan ik beter iets anders regelen?


                            Daan
                            I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
                            I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

                            Comment

                            • MusicXtra
                              • Feb 2006
                              • 9316

                              #15
                              Als dat niet te lopen is is er vast wel iemand te vinden die je ff op komt pikken.....
                              En anders doe ik dat wel.
                              Gaat nou echt niet gebeuren dat het weer misgaat. Hahaha
                              De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

                              Comment

                              Working...