J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 2 Eerste 1 2
  1. #11

    Standaard

    Het meten van STI is geen verhaal van dagen, ik ben een grote locatie rondgeweest in twee uur, STI afregeling van een tunnel zijn wel meerdere sessies, maar dan steeds op uitwerking is niet op locatie nodig. sommige locatie zijn bijna 24 uur in bedrijf, en moeten dus s'nachts gemeten worden, dat wil ik ook niet lang laten duren, RT60 moet in gebouwen waar nog gewerkt wordt vaak in de lunchpauze, bovendien huur ik ook wel eens in, en dan tikt de klok ook....

    Dus ook deze metingen hebben een tijdsdruk, en je hebt vaak partijen die meekijken, ik kom nog wel eens op plaatsen waar dit niet de eerste meting is...
    Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

  2. #12

    Standaard

    Voor live gebruik heeft het niet zo heel veel zin de akoestiek van een ruimte in kaart te brengen.
    Heb je dat gedaan dan moet je alsnog de vertaalslag maken naar de EQ van de gebruikte geluidsset.
    Metingen via de set in het magnitude scherm dekt in een keer heel de lading en ook nog real time.
    Daar heb je geen uur voor nodig, kwartiertje is echt wel genoeg tenzij je ook nog allerlei exotische sub opstellingen of delay stacks hebt.
    Maar in dat laatste geval moet je ook gewoon de tijd eisen die er nodig is, hoef je geen B. mcCarthy voor te heten om dat te kunnen verantwoorden.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

  3. #13

    Ingeschreven
    Jul 2006
    Locatie
    1
    Posts
    1.298

    Standaard

    Was het allemaal maar zo simpel

  4. #14

    Standaard

    Een paar weken gelden bezig geweest met een set-up/install van sat-live.... Dit gaat 'm niet worden. Bovendien lijken de STI metingen niet conform de laatste norm. Voor het fase gebeuren in een fixed installatie moet je met impulse response pakketten ook een aardig eind kunnen komen. ARTA en REW is ook voor wat meer mensen binnen bereik. Eerst even bezig met een eenvoudige processor en wat verloopjes.
    Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen, verhuur evenement log systemen en meetmicrofoons in type 1 en 2

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen