J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 2 van de 7 Eerste 1 2 3 4 5 6 ... Laatste
  1. #11

    Ingeschreven
    Apr 2006
    Locatie
    1
    Posts
    832

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MusicXtra Bekijk Posts
    Nee maar het scheelt nogal in vergelijking met een hoorn die volgas tegen het tentdak staat te tetteren.
    Wil je hetzelfde effect bereiken met een willekeurige 60*30º hoorn dan zul je de top al minstens 20º moeten tippen waar je met de Prospect aan 5º al genoeg hebt.
    Ik vind het wel een beetje jammer dat je in elk topic over je prospect toppen begint.
    geloof echt dat het mooie toppen zijn, maar het hele forum staat er nu wel mee vol... Wanneer houd dat op ? Als iedereen zo'n top heeft gekocht ? Ik geloof niet dat dat de bedoeling is van dit forum..

  2. #12

  3. #13

    Ingeschreven
    Nov 2007
    Locatie
    1
    Posts
    1.791

    Standaard

    Keuze maken tussen qrx153 en rx212.
    Zowel zx3, 4 én 5 hebben klinkt mij ook als onnodig. Je zou bijv. alleen de allergrootste kunnen houden (ZX5) en er dan een horde ZX1's bij aanschaffen.

    En vergeet niet, wil je hierin snijden, dan zul je compromissen moeten sluiten.

    Mvg,

    Teun

    Ps. +1 voor Hansound
    Pps. Eventueel even contact op nemen met BlackLight_Frank van dit forum (google maar eens blacklight disco)
    Laatst gewijzigd door 4AC; 24-04-13 om 07:21.
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansound Bekijk Posts
    Ik vind het wel een beetje jammer dat je in elk topic over je prospect toppen begint.
    Sluit me hier bij aan, je kunt geen speakeronderwerp lezen of je komt het tegen.
    Heerlijk die stilte

  5. #15

    Ingeschreven
    Mar 2002
    Locatie
    1
    Posts
    153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hansound Bekijk Posts
    Ik vind het wel een beetje jammer dat je in elk topic over je prospect toppen begint.
    geloof echt dat het mooie toppen zijn, maar het hele forum staat er nu wel mee vol... Wanneer houd dat op ? Als iedereen zo'n top heeft gekocht ? Ik geloof niet dat dat de bedoeling is van dit forum..
    ik snap je reactie opzich prima, maar als je dit topic doorleest zie je dat djspeakertje de prospects als eerste noemde, met een commentaar waar MusicXtra op reageerde.
    Natuurlijk kan het geen kwaad om ervoor te waken dat een eigen product hier te hard geplugd wordt.

  6. #16

    Ingeschreven
    Oct 2008
    Locatie
    1
    Posts
    1.912

    Standaard

    Als je echt goed had gelezen had je gezien dat MarkRombouts met de Prospect set aankwam, waar ik op reageerde:
    "Er zijn niet veel merken die hiervoor een kant en klare oplossing hebben. Sander is er een van."


    Daan
    I met a man with a dollar, we exchanged dollars, I still had a dollar.
    I met a man with an idea, we exchanged ideas, now we each had two ideas.

  7. #17

    Standaard

    Klopt, denk dat het ook meer in algemene zin bedoeld is. En eigenlijk geldt het voor veel topics, we dwalen snel af van de vraagstelling. Zoals ik nu......
    Heerlijk die stilte

  8. #18

    Standaard

    Om terug te grijpen naar mijn eigen "gouwe ouwe": waarom kijk je niet gewoon naar een compleet alternatief geluidssysteem?

    Met onze VRX+SRX combinatie kon ik eigenlijk alles doen met dezelfde kasten.
    Onze set bestond uit:

    8x VRX-932-LA1
    4x JBL CSR-82L
    8x SRX712M (want voor PA heb je wedges nodig, maar het is ook een leuke topkast)
    2x custom built dubbel 15" kast (te vergelijken met 3x SRX718S/VRX918S)

    Voor de kleinere discosetjes (200-400 man) werd er meestal een set neergeplant van de dubbel 15" kasten en daarop 2x of 4x SRX712M, maar eigenlijk kan je hiervoor ook al gewoon prima 1 of 2 VRX topjes per kant gebruiken.

    Alles daarboven werd met de VRX gedaan, met de SRX'en of heel af en toe inhuur VRX'en als delaykastjes.
    Met 4x 932, 3x 718/918S en 2x CSR82L per kant kan je echt serieuze jobs doen. Met een delaystackje draai je daar goed 2-3000 man mee zonder dat je ligt te pushen.

    Fijne aan het hele gebeuren is dat je met al je componenten overal terecht kan. Voor een 100man setjes poot je een baskast en een 712M neer, voor 1000 man knal je 3x 932 + 3x 918S + 1x CSR82 per kant neer en voor alles daarboven de volledige set met delays.
    Daarnaast is het heel goed in te huren en te verhuren en heeft het een goede marktacceptatie.

  9. #19

  10. #20

    Standaard

    Je zou ook kunnen overwegen voor je huidige sets presetjes te laten maken waardoor het fasegedrag met elkaar matcht, hierdoor wordt het mogelijk de verschillende kasten met elkaar te combineren.
    @Hansound; je leest toch echt niet goed, ik beperk me zoveel mogelijk tot het BA topic waar het om BA producten gaat.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen