J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 4 van de 4 Eerste 1 2 3 4
  1. #31

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Kijk eens op marktplaats....dr staat er nu zo een te koop met tafelspinner en al.....en een goed merk....kun je nog jaren plezier van hebben...
    En die je nu aanhaalt is ook goed..als je maar zuinig bent....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  2. #32

    Standaard

    ik had wat bedenkingen vanwege het ontbreken van een haspel
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

  3. #33

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Ik heb hem ook zonder haspel en hij zit in opgerold in een kist...ik haal er uit wat nodig is en de box leg ik er langs..net wat je handig vind....
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  4. #34

    Standaard

    dank voor alle hulp. ik heb uiteindelijk gekozen voor de pro snake 97020-40. ik denk dat ik hiermee wel een tijdje vooruit kan. hier zitten toch nog neutrik stekkers op.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

  5. #35

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalteacher Bekijk Posts
    dank voor alle hulp. ik heb uiteindelijk gekozen voor de pro snake 97020-40. ik denk dat ik hiermee wel een tijdje vooruit kan. hier zitten toch nog neutrik stekkers op.
    Goede keus toch? Ik heb ook de prosnake. prijs kwaliteit verhouding deed ook mij voor deze kabel kiezen, altans de 16 kanaals. Veel plezier er mee!
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  6. #36

    Ingeschreven
    Dec 2008
    Locatie
    2
    Posts
    266

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RobertK Bekijk Posts
    Sound?
    Overzicht?
    Snelheid?

    Ik had nog niet meegekregen dat TS een presonus ging kopen...
    gooi er betrouwbaarheid en compatibiliteit ook maar bij
    als je bij de brom zit...

  7. #37

    Standaard

    Ik ben ook bezig met het bedenken van een praktische manier om alles on stage sneller aan te sluiten aan men mengtafel. Al dan niet met de mengtafel naast het podium (iPad) of in de zaal (FOH met extra multi van 30m).

    Soms speel ik maar met klein bandje en is 8 inputs en 4 outputs voldoende. Momenteel zit er al een 72 Harting achterin de mengtafel gemonteerd. Heb ook al een haspel van sommercable 33m 16-8, maar dit is vaak veel te lomp voor klein podium.

    Idee is dus om te werken met harting 72: multi van 30m (heb ik al), multi van 10m, 2x stagebox 8-4 (A en B), multi 1,5m reserve die kan dienen als korte kabel van mixer naar stagebox of als link indien 30m +10m

    Kist met multi's komt dus onder de mixer te staan (60x60) met volledig afneembaar deksel.

    Laatst gewijzigd door drummerke; 26-05-13 om 08:56.

  8. #38

    Standaard

    Of ook digitale multi blokken ooit kopen?

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen