J&H Shop - Alles voor op en rond het podium
Pagina 3 van de 4 Eerste 1 2 3 4 Laatste
  1. #21

    Standaard

    Heren, TS had al gekozen voor digitaal, maar zoekt nog een multi-oplossing. (We hoeven dus geen discussie te voeren over rider acceptatie.) Budget is blijkbaar 3-4kEuro. Voor dat geld koop je geen nieuwe analoge setup incl outboard en multi. Ik adviseer de TS om naar een X32 met digisnake te kijken of een 2e hands Roland.
    As ut nie ken zo as ut mot, mot ut mar zo as ut ken.

  2. #22

    Standaard

    Over het algemeen sta ik zelf achter de tafel, ik ben op het moment bezig een vrijwilliger op te leiden hierin. soms is er een gasttech. meestal blijf ik er zelf dan bijstaan omdat ik het idee heb dat 7 van de 10 gasttechs geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. we werken voornamelijk met beginnende metalbands. afgelopen vrijdag ook weer een gasttech van een redelijk bekende metalband die volgens mij niet helemaal goed doorhad waarvoor een mengtafel bedoeld is.

    gelijk een vraag hierbij: laten jullie gasttechs ook de eq veranderen. deze maakte er een complete puinhoop van

    on topic: ik blijf denk ik bij de keuze van Presonus. ik zoek meer advies in de keuze van de multikabel, daar mis ik nog enige kennis
    Laatst gewijzigd door metalteacher; 14-04-13 om 21:51.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

  3. #23

    Standaard

    Die 2 opmerkingen die je maakt, is misschien wel interessant voor een nieuw topic?
    Olaf Duffhuës

    **Nieuw - Audio Technica AT2031 - ATM230 - AE2300 - Radial Pro48 - nieuW**

  4. #24

    Ingeschreven
    Mar 2010
    Locatie
    2
    Posts
    330

    Standaard

    gelijk een vraag hierbij: laten jullie gasttechs ook de eq veranderen. deze maakte er een complete puinhoop van
    Ik heb op de paar grotere producties die ik heb gedraaid telkens gezien dat de firma twee eq's bij heeft. Eentje waarop ze het systeem inregelen naar hun smaak, en eentje die flat aan de gasttech gegeven wordt zodat deze zijn eigen zin met het systeem kan doen zonder de instellingen te verkloten.

  5. #25

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalteacher Bekijk Posts
    Over het algemeen sta ik zelf achter de tafel, ik ben op het moment bezig een vrijwilliger op te leiden hierin. soms is er een gasttech. meestal blijf ik er zelf dan bijstaan omdat ik het idee heb dat 7 van de 10 gasttechs geen idee hebben wat ze aan het doen zijn. we werken voornamelijk met beginnende metalbands. afgelopen vrijdag ook weer een gasttech van een redelijk bekende metalband die volgens mij niet helemaal goed doorhad waarvoor een mengtafel bedoeld is.

    gelijk een vraag hierbij: laten jullie gasttechs ook de eq veranderen. deze maakte er een complete puinhoop van

    on topic: ik blijf denk ik bij de keuze van Presonus. ik zoek meer advies in de keuze van de multikabel, daar mis ik nog enige kennis
    Heej, even een simpele vraag. De multi blijft binnen je poppodium? Zo ja is het dan mogelijk om hem voor vast te installeren met een 2 tal vaste prikpunten voor de multikabel te maken waar je tafel ongeveer komt dan is de tho##n prima. En ga je er normaal mee om dan is die best te gebruiken.

    Wat ik bij gasttechs doe waarvan ik al verwacht dat ze er een potje van kunnen gaan maken zet ik de eq's al op het podium...misschien heel gemeen maar ik geef gasttechs die bij mij een slechte naam hebben zo min mogelijk knopjes..dwz. vaak alleen de mixer en de rest mogen of kunnen ze dan niet gebruiken en zo ook het minste verknallen. Mijn ervaring is dat metalbands op kleine en middel grote zaaltjes geen eens versterking nodig hebben met het hoge volume van het podium geluid dat ze produceren..

    Dit soort bandjes zijn het allermoeilijkste bandjes want die nemen niets van een ander aan en hebben vaak een te grote bek. Terwijl ze toch echt als muzikant de grootste vinger in de pap hebben kwa geluid..hebben zij valse gitaren, versterkers die alleen veel bass en hi er in gedraaid hebben en de kern van je gitaargeluid er uit hebben gedraaid is er echt geen worst meer van te draaien.
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  6. #26

    Standaard

    2de hands multi + harting connector. Op haspel. Heb jaren met dap haspel gewerkt zonder problemen. Nu sommsrcable

  7. #27

    Standaard

    We zijn onafhankelijk van het poppodium en moeten dus altijd alles opbouwen en weer afbreken. Zo links en rechts klussen we er ook wat bij om onze activiteiten te kunnen bekostigen.
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

  8. #28

    Ingeschreven
    Jun 2012
    Locatie
    1
    Posts
    671

    Standaard

    Ik zie op marktplaats ook aardig wat voorbij schuiven...het is een gok....maar dat is heel je leven denk ik zo...ook met de duurste merken is het wel eens wat... Succes er mee.
    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

  9. #29

    Ingeschreven
    Mar 2001
    Locatie
    1
    Posts
    7.999

    Standaard

    je hebt mazzel, ik heb er net eentje gered van de schroot, zal straks ff wat foto's maken, ik knip er een stuk af, en dan mag hij voor de kiloprijs weg...

  10. #30

    Standaard

    mijn laatste gedachte was deze: pro snake MTS24/8M-40 Multicore met multiconnector op haspel
    Steelwing - Full Speed Ahead!!!

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw berichten niet wijzigen
  •  

Inloggen

Inloggen