Nieuwe amps Lab.Gruppen

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • 4AC
    • Nov 2007
    • 1791

    Nieuwe amps Lab.Gruppen



    “But after taking up the role of Product Manager, I began to wonder, were we still serving the kind of customer I used to be all those years ago? Did we have a product for the individual, the small rental or dry hire company, the touring band? We know that we will continue to be innovative in the world of high end touring and installation, but could we leverage that knowledge into a more universal offering?

    "I realised that many people thought they knew Lab.gruppen and what it is that we do. But many potential customers felt that there wasn’t a product that was right for them, or accessible in terms of cost and ease of use. So I thought to myself…


    Maybe it’s time to change the game?
    Ziet er naar uit dat ze gaan komen met een meer betaalbare reeks amps.
    Ik ben benieuwd.

    Mvg,

    Teun
    uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
    Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen
  • frederic
    • Jan 2006
    • 3511

    #2
    In het digitaal tijdperk is het niet zo moeiijk meer om betaalbare krachtpatsers te bouwen.
    De de PA sector volgt de evolutie van de digitale mengtafels mee.

    Comment

    • 4AC
      • Nov 2007
      • 1791

      #3
      Ik ben er helemaal voor! Wat mij betreft alleen maar 1'tjes en 0'tjes van bron tot amp.
      Ik kan er geen nadelen meer voor bedenken.

      Mvg,

      Teun
      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        De amps van Lab Gruppen zijn eigenlijk heel betaalbaar, alleen zit er een gigantische marge op.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • drbeat
          • Jun 2012
          • 671

          #5
          Goede Vooruitgang

          Dat is met bv de I-pad en I- Phone ook zo...die kosten onder de 180 euro om te fabriceren...ze kosten minimaal het dubbele of zelfs het driedubbele voor de laatste versie. Maar prettig dat deze kwaliteitsversterkers in prijs gaan zakken of dat men een wat goedkopere reeks gaat uitbrengen.

          MusicXtra, jij hebt toch de zogenoemde Replica versterkers van die vierkanaals krachtpatsers? Kan me voorstellen dat deze ongeveer de helft doen kwa prijs van de orginele en kwa betrouwbaarheid en onderhoud acceptabel presteren.

          Volgens mij is het ook dat wat er nu tegenwoordig in de versterkertjes zit kwa materiaal niet meer de wereld kost maar dat het voornamelijk in de ontwikkelingskosten zit. Als je kijkt wat je kwa gewicht in zit is dit met de oude annaloogjes wel volledig anders te noemen.

          Goed dat ook deze tak steeds meer de trent volgt van Ipads, Iphones en Inuke's , X32ers enz.
          Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

          Comment

          • desolation
            • Jun 2012
            • 706

            #6
            Lab is inderdaad niet overdreven duur, maar dat is bv de MAi van Crown ook niet (als je wat moeite doet om goede condities te krijgen).

            Comment

            • NesCio01
              • May 2010
              • 1987

              #7
              Mij maak je wel nieuwsgieirg Teun,

              maar vooralsnog denk ik een vergelijkbare,
              dan wel betere kwaliteit voor minder geld
              te hebben aan m'n
              MC2 amps.

              grtz

              Nes
              Weest vooral jezelf, er zijn al zoveel anderen!

              Comment

              • drbeat
                • Jun 2012
                • 671

                #8
                Als ik kijk naar de prijzen van MC2 amps vind ik ze in verhouding niet overdreven duur en komt prijs en product aardig overeen. Jammer dat deze versterkers niet zo breed worden verkocht. (Bij de diverse webwinkels e.d.)
                De Labgruppe, vind ik stevig aan de prijs. Maar de restwaarde blijft ook goed van de labgruppe dus wat dat betreft is het wat complexer vergelijken met die dingen. Hoe zit het met de restwaarde van MC2 in deze?
                Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

                Comment

                • frederic
                  • Jan 2006
                  • 3511

                  #9
                  Als je ziet doe digitale versterkers worden gemaakt, kunnen we maar 1 ding concluderen: ze worden schandalig duur verkocht.
                  Ook lab's.

                  Het is dan ook niet moeilijk om een 'budgetreeks' uit te brengen.

                  Comment

                  • drbeat
                    • Jun 2012
                    • 671

                    #10
                    ....... .......... ..........................
                    Last edited by drbeat; 21-03-13, 09:36. Reason: dubbele post
                    Keep up the Humor!! Life here is like the muppetshow.... on topic i present kermit the frog...on the balkoney Stadler and Waldorf....and i am Animal....jehjehjehjehjehhhhhhaaa

                    Comment

                    • 4AC
                      • Nov 2007
                      • 1791

                      #11


                      Mvg,

                      Teun
                      uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                      Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                      Comment

                      • 4AC
                        • Nov 2007
                        • 1791

                        #12
                        Inmiddels meer info op: http://www.audioprointernational.com...revealed/05821

                        - 1he behuizing
                        - 2x600w@4 ohm model en 2x1200w@4ohm model
                        - Geïntegreerde DSP (bediening via netwerk&ipad)
                        - Leuk schermpje aan de voorzijde
                        - Analoge én digitale (AES) inputs

                        Mvg,

                        Teun
                        uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                        Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                        Comment

                        • 4AC
                          • Nov 2007
                          • 1791

                          #13
                          Nou, dat laatste bericht heeft veel zin gehad, want de modellen zijn zojuist officieel geïntroduceerd:
                          Mix and Pro Sound News will combine editorial, sales, marketing and distribution of all print and digital products


                          en



                          Het 2x600w@4ohm model moet ca. 1000 euro gaan kosten.

                          Mvg,

                          Teun


                          uǝɿɿɐʌǝ6ɯo sı ʇsʞǝʇ ǝzǝp
                          Turbosound TMS-2A nieuw leven inblazen

                          Comment

                          • MusicSupport
                            • Feb 2006
                            • 1016

                            #14
                            Originally posted by 4AC
                            Nou, dat laatste bericht heeft veel zin gehad, want de modellen zijn zojuist officieel geïntroduceerd:
                            Mix and Pro Sound News will combine editorial, sales, marketing and distribution of all print and digital products


                            en



                            Het 2x600w@4ohm model moet ca. 1000 euro gaan kosten.

                            Mvg,

                            Teun


                            Als ze goed klinken en dan voor dat geld; doe er maar 10 dan :-) . Kan ik weer even vooruit met m'n monitors. Eerst aanhoren en wachten op levertijden...
                            d&b Audiotechnik

                            Comment

                            • frederic
                              • Jan 2006
                              • 3511

                              #15
                              Voor monitors hebben ze voldoende vermogen.
                              Voor frontspeakers vind ik ze wat tegen vallen.

                              Comment

                              Working...