LEM Pegasus 118 + Bose 802 III

Collapse
X
 
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • liquidstones-sound
    • Mar 2013
    • 1

    LEM Pegasus 118 + Bose 802 III

    Hoi,
    Zijn bovenstaande speakers met elkaar te combineren? Heeft iemand er ervaring mee?
    Ik heb normaal 502 subjes gekoppeld, maar die bass vind ik te zwak. Ik beschik over een digitale panaray.
    groet!
  • MusicXtra
    • Feb 2006
    • 9316

    #2
    Welkom hier op het forum, het zal ongetwijfeld mogelijk zijn om die twee met elkaar te combineren.
    Het meest belangrijk is dat de sub en de top redelijk met elkaar in fase staan zodat ze elkaar niet tegen staan te werken.
    Waarom probeer je het niet gewoon?
    Overigens is LEM al enige tijd failliet, spare parts zouden wel eens een probleem op kunnen leveren.
    De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

    Comment

    • sjig
      • May 2012
      • 909

      #3
      Ik denk dat je 0 personen gaat vinden met deze combinatie

      8x4" + 18" zal prima moeten werken, maar er is beter!

      Met een 12" subje van merken als ev oid. ga je meer plezier hebben in combinatie met de 802.
      Wil je later ook nog uitbreiden, ga voor een leuke 15"/18" ( vooral géén Bose !!! ).


      Persoonlijk denk ik dat je beter je Bose op Marktplaats kan zetten, en iets anders gaat kopen.

      Comment

      • MusicXtra
        • Feb 2006
        • 9316

        #4
        Tuurlijk is er altijd beter maar een 802 kan prima in combinatie met een enkel 18" subje gebruikt worden.
        Rond de 100-120 Hz crossen dat halen beiden makkelijk.
        De nieuwe Brooklyn-Audio Impact Top doet het geweldig!

        Comment

        • RayM
          • Jan 2006
          • 742

          #5
          Originally posted by MusicXtra
          Overigens is LEM al enige tijd failliet, spare parts zouden wel eens een probleem op kunnen leveren.
          Ik ken nog iemand die een complete set heeft staan. Amper gebruikt
          Heerlijk die stilte

          Comment

          Working...